کد خبر: 831309
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
در حالي كه اين روزها دهها نماد معاملاتي شركت بورسي متوقف است، رئيس اداره نظارت بر ناشران بورسي مدعي شد بازگشايي در نماد شركت‌هايي كه به دليل تغييرات سيستمي متوقف مي‌شوند به صورت باز انجام مي‌گيرد و اين يك رويه‌اي است كه از سال‌هاي قبل وجود داشته و نكته جديدي نيست.
علي بيگ‌زاده، رئيس اداره نظارت بر ناشران بورسي درباره دليل بازگشايي «سايپا» به پايگاه اطلاع‌رساني بازار سرمايه (سنا)، در رابطه با دليل بازگشايي «سايپا» با دامنه نوسان باز گفت: دليل توقف سايپا تغيير با اهميت در درآمدها (هزينه)هاي متفرقه و درآمدهاي حاصل از سرمايه‌گذاري شركت در پيش‌بيني ارائه شده نسبت به پيش‌بيني قبلي بود كه اين تغيير حدود 595 ميليارد تومان بوده كه سيستم بر اساس الگوريتم تعريف شده نماد اين شركت را متوقف مي‌كند. 

وي با بيان اينكه از سال گذشته سيستم، نمادهاي معاملاتي را به دو دليل بدون دخالت انساني متوقف مي‌كند، در ادامه افزود: تغيير با اهميت سود خالص و تغيير در جزئيات پيش‌بيني (تركيب درآمدهاي عملياتي و غيرعملياتي) دو عامل توقف سيستمي نمادها هستند كه نماد سايپا با تغيير درآمد غيرعملياتي به مبلغ 595 ميليارد تومان متوقف شد.  اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: بازگشايي در نماد شركت‌هايي كه به دليل تغييرات سيستمي متوقف مي‌شوند به صورت باز انجام مي‌گيرد و اين يك رويه‌اي است كه از سال‌هاي قبل وجود داشته و نكته جديدي نيست. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار