کد خبر: 831269
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
یک نماینده مجلس:
عضو فراكسيون ولايي مجلس معتقد است كه احزاب نتوانستند خيزش مردمي را براي توسعه و پيشرفت كشور و تحقق عدالت ايجاد كنند. نظام اسلامي دائماً نيازمند نوسازي است تا از ظرفيت‌هاي بيشتري در كشور استفاده كند.
به گزارش مهر، محمد دهقان درخصوص جبهه مردمي انقلاب گفت: اهميت اين جبهه از اين جهت است كه نظام اسلامي دائما نيازمند نوسازي است تا از ظرفيت‌هاي بيشتري در كشور استفاده كند. نماينده مردم طرقبه و چناران در مجلس ادامه داد: احزابي كه در گذشته تشكيل شدند به خاطر كهولت سن و اينكه درون خودشان مي‌چرخيدند و به نوعي در درون خودشان پنهان بودند توان يا اهتمام لازم براي اينكه بتوانند در لايه‌هاي مختلف اجتماعي جا باز كنند، پيدا نكردند. نماينده اصولگراي مجلس ادامه داد: كل احزابي كه در كشور حضور دارند ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفيت مردمي را جذب خود كرده‌اند و بقيه ظرفيت مردمي همچنان غيرمنسجم هستند. دهقان تصريح كرد: بر اساس اين وضعيت نيازمند تشكيلاتي بوديم كه واقعاً از ميان مردم برخيزد و در ميان مردم توسعه يابد و لايه‌هاي مختلف اجتماع را تحت تأثير خود قرار دهد. عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان گفت: نيازمند تشكيلاتي بوديم تا خودمان را به برخي احزاب كه صرفاً مقدار كمي از ظرفيت مردمي را جذب كردند و بيشتر درون خودشان اداره مي‌شوند، منحصر نكنيم.
دهقان با اشاره به نقش محوري جوانان و مردم در اين جمعيت گفت: وقتي مردم به ويژه جوانان را وسط ميدان بياوريد در اداره كشور هم مؤثر خواهند بود. در حال حاضر انبوهي از ظرفيت‌هاي مردمي و علمي در كشور وجود دارد. اگر به سمت اين ظرفيت مردمي حركت كنيم در آينده در اداره كشور دچار خمودگي و ايستايي نمي‌شويم. وي تصريح كرد: اگر بخواهيم نظام اسلامي پويا و داعيه‌دار داشته باشيم، نيازمند وارد كردن ظرفيت‌هاي مردمي جوان هستيم. مردم بايد احساس كنند خودشان وسط ميدان هستند و احزابي از بالا برايشان تصميم نمي‌گيرند. نماينده اصولگراي مجلس در آسيب‌شناسي عملكرد احزاب گفت: احزاب با همه زحماتي كه كشيدند نتوانستند خيزش مردمي را براي توسعه و پيشرفت كشور و تحقق عدالت ايجاد كنند.
دهقان ادامه داد: برخي احزاب با اينكه در آنها افراد معتقد به نظام بودند به خاطر اينكه خود را در حلقه كوچكي محاصره كردند، نتوانستند حزب‌شان را به درون اجتماع بكشند، بنابراين به تدريج از آرمان‌هاي انقلاب و خواست مردم جدا شدند و خوي مردمي‌شان و زي‌طلبگي‌شان تحت الشعاع قرار گرفت و ديگر نتوانستند ميداندار انسجام مردمي باشند. وي با تأكيد بر اينكه احزاب نمي‌توانند عملكردي تأثيرگذار در جامعه داشته باشند، گفت: اصولگرايان نيازمند كار وسيع مردمي در لايه‌هاي مختلف جامعه هستند تا از ميان آنها نخبگاني را پيدا و زمينه ورود آنها به عرصه اداره جامعه را فراهم كنند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
باید مدیرانی مدیریت کشور را بدست گیرند که خوصیات زیر را داشته باشند
1- متخصص و باسواد ومهار در کار خود
2- مدیر و دارای ایده های نو برای مدیریت
3- غیر وابسته به دشمن برای دستیابی به تکنولوژی وعلم
4- متکی به دانشمندان داخلی و دوستان برای ایجاد نو اوری و بهروری . در نتیجه جذب دانشمندان داخلی بجای فراری دادن ان ها به خارج
5-مبارزه قاطع وسریع با فساد
6- همکاری گسترده با دوستان برای تامین امنیت ملی وملت
7- نظارت شدید ودقیق بر عمل کرد مدیران برای نیل به اهداف تعریف شده وتعیین شده برای ان ها و بر خورد سریع با مدیران خاطی و ناتوان
8- اعمال تمام قوانین بدون کمترین ملاحظه هر فردی در جامعه
9- جلوگیری و پیشگیری از تخلف وجرم با اجرای روش های علمی بجای ایجاد دستگاه های عریض وطویل نظارتی
10 000000
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار