کد خبر: 831150
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
مدیرکل بانوان استانداری اردبیل:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با همکاری بانک‌های عامل تسهیلات کم‌بهره به بانوان کارآفرین در استان اردبیل ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،فریبا محمدلو در جلسه کارگروه بانوان در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ارائه تسهیلات کم‌بهره به بانوان برای خود اشتغالی است که در این زمینه با همکاری بانکهای عامل تسهیلاتی برای بانوان کارآفرین اردبیل ارائه شده و همچنان نیز این تسهیلات پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به این‌که بانوان نقش بسیار مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دارند، افزود:‌ ارائه تسهیلات کم‌بهره می‌تواند برای بانوانی که در حوزه‌های مختلف تخصص دارند، اشتغال ایجاد کند که انتظار می‌رود حمایتهای همه‌جانبه‌ای از قشر بانوان به ویژه کارآفرینان صورت گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی بانوان در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: این امر گام بزرگی در توسعه و پیشرفت بانوان در عرصه‌های مختلف برداشته که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های اساسی استعدادها و ظرفیتهای بانوان در اردبیل شکوفا شود.

محمدلو از راه‌اندازی بانک اطلاعات کارفرینی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد:‌ این امر یک نیاز ضروری بوده که برای ارائه آموزش به بانوان کارآفرین و توانمندسازی منابع انسانی در دستور کار قرار گرفته و می‌تواند بسیار موفق باشد.

وی از برگزاری دوره‌های مختلف تخصصی بانوان در حوزه مدیریت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و حوزه اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی در اردبیل خبر داد و بیان کرد:‌ این دوره‌ها به طور متناوب در اردبیل برگزار می‌شود و نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت بانوان در عرصه‌های مختلف داشته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل خواستار حمایت همه‌جانبه از بانوان برای توسعه کارآفرینی و تحقق اقتصاد مقاومتی در اردبیل خبر داد و افزود: نیاز است در حوزه‌های مختلف به بانوان بها داده شود تا بتوانیم قشر بانوان را در جامعه به طور اساسی فعال سازیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر