کد خبر: 831094
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
شهردار تبریز در ویژه‌برنامه سه‌سالگی برنامه «تبریزیم»؛
شهردار تبریز گفت: پخش هزار قسمت برنامه زنده شبانه «تبریزیم» نشان‌گر همت ویژه فرهنگی و رسانه‌ای شهرداری تبریز و استقبال مداوم شهروندان از این برنامه است.
دکتر صادق نجفی در ویژه‌برنامه سه سالگی برنامه تلویزیونی مشارکتی «تبریزیم» با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته «تبریزیم» به طور تخصصی و ویژه به مرور مباحث شهروندی پرداخته و با رویکرد محتوایی و آموزشی خود، انتظارات به‌حق شهروندان از مدیریت شهری را بالا برده که این موضوع، خود یک دستاورد ارزشمند به شمار می‌رود.

شهردار تبریز با اشاره به تنوع گسترده تکالیف و ماموریت های احصاشده شهرداری‌ها متذکر شد: این برنامه، علی‌رغم امکانات محدود و شرایط فشرده تهیه و پخش،  به خوبی توانسته در میان مخاطبان جا بیفتد. این موضوع موجب افزایش دانش شهری شده و نظارت عموم مردم را به برنامه‌های شهرداری و شورا تقویت کرده است.

وی اظهار داشت: امروز مدیران شهرداری و اعضای شورا به خوبی بر این نکته واقف‌اند که وظایف قانونی‌شان، در کانون ارزیابی مخاطبان «تبریزیم» قرار دارد.

دکتر نجفی با اشاره به این که سه سال اخیر، دوره تحول عمرانی شهر تبریز بوده است، گفت: سلسله‌گزارش‌های «تبریزیم» در خصوص روند اجرایی پروژه‌ها، از مستندات ارزشمند توسعه و عمران شهری به شمار می‌رود.

شهردار تبریز در عین حال، با تاکید بر این‌که «تبریزیم» تا رسیدن به افق ایده‌آل فاصله دارد، افزود: با افزایش بی‌وقفه گستره دانایی مردم و تنوع مطالبات و سلایق شهروندان، طبیعی است که نمی‌توان نقطه پایانی برای چشم‌انداز برنامه تصور کرد؛ از این رو اتاق فکر «تبریزیم» باید در هر برنامه، توانمند‌تر و متخصص‌تر به تغذیه محتوای هنری و آموزشی برنامه بپردازد.

وی با تقدیر از صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: تداوم سه ساله و تاثیرگذاری «تبریزیم» مرهون همت ویژه سیمای سهند است و از درک صحیح این رسانه از مطالبات و مشکلات شهروندان حکایت دارد.

شهردار تبریز همچنین از  پیگیری های اداره کل روابط عمومی و بین المللی شهرداری تبریز در پیگیری امور اجرایی «تبریزیم» و همچنین عوامل و دست‌اندرکاران این برنامه قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر