کد خبر: 831076
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
حجت‌الاسلام سالک از اينکه حوزه هنري با ملاک‌هاي ارزشي فيلم‌هايي در جهت تحکيم نظام خانواده در سينماها به نمايش مي‌گذارد، تقدير و تشکر کرد.
به گزارش «جوان»، حجت‌الاسلام احمد سالک، عضو کميسيون فرهنگي مجلس در گفت‌وگويي بيان کرد: اينکه حوزه هنري با ملاک‌هاي ارزشي فيلم‌هايي در جهت تحکيم نظام خانواده را در سينماها به نمايش مي‌گذارد جاي بسي تقدير و تشکر دارد، ما توقعي هم جز اين ميزان دقت عمل از حوزه هنري نداريم. وي تصريح کرد: اگر روزي حوزه هنري فيلم‌هاي مسئله‌دار و هنجارشکن را در سينماها به نمايش دربياورد، اين خلاف منويات و سياست‌هاي رهبري است و بايد پاسخگو باشد. عضو کميسيون فرهنگي مجلس با تأکيد بر اينکه کنترل در اکران و پخش فيلم در سينماهاي حوزه هنري وظيفه خطير مسئولان اين سازمان است، افزود: شکي نيست انتخاب درست فيلم‌ها به اطمينان خاطر و آرامش خانواده‌ها کمک مي‌کند و فيلم‌هاي فاقد ارزش به گسترش فساد در جامعه دامن مي‌زند.  

وي با بیان اینکه فيلم‌ها از سه مرحله مي‌گذرند تا بتوانند امکان نمايش پيدا کنند،ادامه داد: شوراي اول از مجموعه افرادي تشکيل مي‌شود که در وزارت ارشاد بعد از تأييد فيلمنامه مجوز توليد فيلم را صادر مي‌کنند. گروه دوم شامل کساني مي‌شوند که بعد از ساخته شدن، فيلم را تعقيب کرده و بر چگونگي ساخته شدن فيلم کنترل نظارتي دارند که به عقيده من اين بخش شورا در وزارت ارشاد در انجام مسئوليت خود ضعيف عمل مي‌کنند، چراکه مشاهده شده فيلمنامه‌اي که مجوز ساخت دريافت مي‌کند، نسبت به فيلمي که ساخته شده متفاوت است که در اين مورد دقت نظر بيشتري بايد صورت بگيرد. 

حجت‌الاسلام سالک افزود: اما مرحله مهم ديگر سينماداران کشور هستند که انتخاب مي‌کنند چه فيلمي را در سينماهاي‌شان به نمايش دربياورند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار