کد خبر: 831014
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کاهش سرقت‌ها در استان سمنان
فرمانده انتظامي استان سمنان از كاهش چهار درصدي مجموع سرقت‌ها در این استان طی یک‌سال اخیر خبر داد و گفت: اين توفيق در سايه تشديد برنامه‌هاي پيشگيرانه در قالب قرارگاه مشترك مبارزه با سرقت استان به دست آمده است.

سردار روح الامين قاسمي با اعلام این خبر اظهار کرد: سرقت و كاهش آن از مطالبات به حق مردم و البته از دغدغه‌هاي مهم پليس استان سمناندر راستاي ارتقاي امنيت عمومي به شمار مي‌رود.
اين فرمانده ارشد انتظامي با بيان اين كه براي كاهش جرم و پيشگيري از آن، عموم مردم و تمام دستگاه‌ها، سهم و نقش دارند، تشكيل قرارگاه مشترك مبارزه با سرقت در بدنه نيروي انتظامي در استان و شهرستان‌ها را از برنامه‌هاي مهم و ثاتيرگذار پليس در اين مسير عنوان كرد.
وي تصريح كرد: اجراي برنامه‌ها و فعاليت‌هاي پيشگيرانه در سال‌جاري كاهش انواع گوناگون سرقت را در سطح استان به همراه داشته است.
سردار قاسمي با اشاره به كاهش مستمر مجموع سرقت‌ها در این استان از ابتداي امسال تا پايان آذر ماه خاطرنشان كرد: سرقت‌هاي مهم نيز در محدوده این استان از كاهش برخوردار است.
وي همچنين از کاهش 20 درصدي سرقت منزل، 18 درصدي خودرو ، 20 درصدي موتورسيكلت، پنج درصدي مغازه و سه درصدي جيب‌بري از ابتداي سال جاري تا کنون خبر داده است.
فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت استان سمنان گفت: در سال‌جاري دو هزار و 280 نفر به دليل ارتكاب سرقت شناسايي و دستگير شده‌اند.
فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر تداوم و تشديد اقدامات پليس در حوزه پيشگيري از جرايم به ويژه سرقت، خواستار تقويت همكاري ديگر نهادها و دستگاه‌ها را در اين راستا شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر