کد خبر: 831004
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
رییس شورای اطلاع رسانی استان سمنان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به نقش رسانه ها در جذب حداکثری مردم برای حضور در انتخابات سال آینده، گفت: رسانه ها ، مسوولان و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان باید جامعه را برای برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و قانونی آماده کنند.
محمود قنبری  در جلسه شورای اطلاع رسانی استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان با تاکید بر عمل به وظایف قانونی از سوی دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: همه باید تلاش کنیم تا از همه ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات سال آینده استفاده لازم را ببریم.
وی با بیان این که خوشبختانه کشور ما در طول 38 سال گذشته بهترین و باشکوه ترین انتخابات ها را برگزار کرده و بیشترین مشارکت را هم به ثبت رسانده، تاکید کرد: میزان مشارکت مردم در کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند، 30 درصد است و این در حالی است که مردم کشور ما در همه انتخابات ها حضور بیش از 70 درصدی داشتند.
قنبری با اشاره به مشارکت بیش از 75 درصدی مردم استان در عمده انتخابات، تصریح کرد: باید زمینه برگزاری باشکوه و گسترده مردم استان برای انتخابات 96 فراهم تا این بار هم همچون گذشته در کشور سرآمد و الگو باشیم.
وی اضافه کرد : مسوولان، روابط عمومی ها و رسانه ها با هم افزایی همدیگر و تقویت این هم افزایی می توانند در به وجود آمدن فضای انتخاباتی سالم و حضور گسترده مردم نقش مهمی را ایفا کنند.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : انقلاب اسلامی در سال 57 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و ریشه این انقلاب خمینی و نظام جمهوری اسلامی پس از گذشت 38 سال تنومند شده است.
قنبری با بیان این که امروز ریشه انقلاب اسلامی هزاران کیلومتر از مرز کشور ما فراتر رفته، اظهار کرد: هم اکنون موج اسلام خواهی و آزادی خواهی و مبارزه با استکبار در دنیا فرا گیر شده و این از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.
وی، اضافه کرد : امروز شاهد هستیم که موج بیداری اسلامی باعث شده تا بساط دیکتاتور در کشورهای مختلف جمع شود و مردم به دنبال حق خواهی خود باشند و همه این اتفاقات و حوادث به دلیل ریشه انقلاب است که به آن کشور ها رسیده است.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تقدیر از حضور مردم استان برای حضور در همه صحنه ها و حمایت از نظام اسلامی ایران، افزود: مسوولان باید برای رشد و توسعه، فراهم کردن رضایتمندی بیشتر مردم و همچنین رفع مشکلات و گرفتاری های آنان تلاش کنند.
قنبری با تاکید بر اجرای مناسب برنامه های دهه مبارک فجر از سوی دستگاه های اجرایی استان، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستگاه ها و ادارات خدمات و فعالیت های دولت تدبیر و امید را با همکاری رسانه ها ومطبوعات به مردم اطلاع رسانی کنند.
 در این نشست که سید جلال فیاضی مدیر عامل خبرگزاری فرهنگ رضوی کشور حضور داشت ، دستورالعمل ارتقا روند پاسخگویی، اطلاع رسانی و هم افزایی مستقیم با مردم تبیین و درباره اجرای برنامه های دهه مبارک فجر و همچنین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بحث و تبادل نظر شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر