کد خبر: 830960
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
معاون ورزش و جوانان اردبیل:
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات المپیاد ورزشی شمال غرب کشور در رده سنی زیر ۱۶ سال از سال آینده به میزبانی ۵ استان از جمله اردبیل برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،محمد رضا برادران در جلسه هم‌اندیشی مشترک معاونان، روسای گروه ورزشی قهرمانی و حرفه‌ای و بانوان شمال غرب کشور که در سالن کنفرانس قهوه‌سویی سرعین برگزار شد، اظهار داشت: این نشست با حضور روسای ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و امور بانوان 5 استان شمال غرب کشور برگزار می‌شود که در واقع این جلسات تاثیر بسزایی در روند توسعه ارزش استانها و نیز آموزش نیروی انسانی دارد.

وی افزود: برگزاری مسابقات و المپیادهای ورزشی در بین استانهای شمال غرب کشور هم در بعد آموزش و استفاده از تجربیات مربیان این استانها و هم در حوزه استعدادیابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و جایگاه این 5 استان را در ورزش کشور توسعه می‌دهد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان این‌که المپیاد ورزشی زیر 16 سال شمال غرب کشور سال آینده برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی شمال غرب کشور ارتقای سطح ورزش استانهای شمالغربی کشور است که در کنار ارتقای جایگاه ورزشی نیز سبب ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین ورزشکاران و نیز پیشرفت در حوزه‌های ورزشی و همگانی می‌شود.

برادران تصریح کرد: مسابقات ورزشی المپیاد شمال غرب کشور سال آینده مشترکا به میزبانی 5 استان از جمله اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و کردستان برگزار خواهد شد که این المپیاد ورزشی هم در بخش بانوان و در بخش آقایان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: استان اردبیل در برگزاری مسابقات المپیاد زیر 16 سال شمال غرب کشور در بخش پسران میزبان رشته‌های ژیمناستیک، دومیدانی و وزنه‌برداری و  نیز در بخش دختران میزبانی رشته‌های ووشو، ژیمناستیک و کاراته را بر عهده خواهد داشت و ورزشکاران 5 استان شمال غرب کشور برای انجام مسابقات خود در این رشته‌ها در استان اردبیل حضور خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر