کد خبر: 830871
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
معاون سیاسی اجتماعی استانداری البرز:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری البرز گفت: عزم مسئولان برای انتقال 2 زندان قزلحصار و رجایی شهر از البرز به مناطق دیگر کشور جدی است.

فتح الله حقیقی درنشست مبارزه با مواد مخدر در شورای هماهنگی استان البرز افزود: پیگیر هستیم تا تکلیف این 2 زندان هر چه سریعتر مشخص شود چرا که در صورت انتقال زندان ها بخش اعظمی از مشکلات و آسیب های اجتماعی استان مرتفع خواهد شد.

 وی با بیان اینکه چهار هزار و 700 نفر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در کشور به شهادت رسیده اند،اظهار داشت: این امر بیانگر قاطعیت نظام اسلامی در مبارزه با مواد مخدراست.

حقیقی با اشاره به اینکه مقابله با مواد مخدر نیازمند یک کار همه جانبه و مشارکت همگانی است، اظهار داشت: البته سیاه نمایی و اینکه دولت در مقابله با مواد مخدر خیلی فعال نبوده راه به جایی نخواهد برد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات عرصه مواد مخدر، باید روی بحث روان شناسی و مددکاری اجتماعی بیشتر کار و طرح و برنامه بدهیم.

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری البرز گفت: در بحث مقابله با تولید شیشه و مراکز تولید این ماده خطرناک دراستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته اما این دلیلی نمی شود که کار را رها کنیم و نباید غافل شویم.

 حقیقی بیان داشت:یکی از مشکلات در ارتباط با مواد مخدر به دلیل ناهماهنگی ها است که همه دستگاهها باید پای کار بیایند.

معاون استاندار البرز افزود: دراین میان نیاز است تا خانواده ها خودشان فرزندان خود باشند و اگر از نقش خانواده در مقابله با مواد مخدر غافل شویم خیلی موفق نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه به موضوعات فرهنگی خیلی پرداخته نشده ، گفت:آموزش فضای مجازی و بحث سفیران پیشگیری از دیگر اقداماتی است که برای مقابله هر چه بیشتر با مواد مخدر می توان از آنها بهره برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار