کد خبر: 830850
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
آمار روحاني ريزش كرده و طبيعي است كه به برخي اهداف خود رسيده و به برخي هم نرسيده باشد.
محمدرضا باهنر در نشست خبري در خبرگزاري فارس اظهار داشت: رگه‌هاي كم‌رنگي در بين اصلاح‌طلبان وجود دارد كه برخي ديگر از افراد را مطرح مي‌كنند كه رگه‌هاي قدرتمند در جريان اصلاح‌طلبان نيستند، شايد يكي را جامع‌تر و رأي‌آورتر از روحاني نداشته باشند. وي ادامه داد: يك مظلوم‌نمايي‌هايي براي دولت يازدهم مي‌خواستند به وجود آورند و اخباري را مطرح مي‌كردند كه صلاحيت نمي‌گيرد و اينها در راستاي مظلوم كردن دولت بود. باهنر با بيان اينكه اصلاح‌طلبان از روحاني عبور نمي‌كنند، افزود: آمار روحاني ريزش كرده و طبيعي است كه به برخي اهداف خود رسيده و به برخي هم نرسيده باشد.

 برخي مسائل مانند اشتغال و ركود شايد به ذائقه مردم ننشسته باشد و ذائقه مردم از اينها و بيكاري در كشور تلخ است و نگراني عمده خانواده‌هاي ايراني است و خيل عظيم فارغ‌التحصيلان جوياي كار در خانواده‌ها وجود دارند.

باهنر گفت: صحنه انتخابات در كشور ما مخصوصاً در رياست جمهوري يكي دو ماه آخر شكل گرفته تند و سريع مي‌شود و ريزش‌ها و رويش‌ها بيشتر خودنمايي مي‌كند. اگر رقباي روحاني به يك رقيب كارآمد و توانمند و معقول برسند كار براي روحاني مقداري سخت خواهد شد اما فعلاً اكثر اصلاح‌طلب‌ها آلترناتيو براي وي ندارند.

 وي در ادامه با اشاره به حماسه نهم دي گفت: حصر سران فتنه اوج عطوفت نظام در مورد اينهاست و اگر محاكمه شوند حتماً مجازات سختي در انتظار آنها خواهد بود. دبيركل جامعه اسلامي مهندسين اظهار داشت: در اين حماسه كل ايران از جا كنده شد و در اظهارنظرها مي‌ديدم كه رأي به رئيس‌جمهور منتخب نداده بودند و به رقيب داده بودند اما در حماسه نهم دي شركت و فتنه و فتنه‌گران را محكوم و بيعت مجددي با نظام، رهبر انقلاب و نهادهاي حكومتي كردند و به همين دليل مدعي هستيم كه نهم دي و داستان فتنه 88 بايد زنده مانده و به نسل‌هاي آتي منتقل شود. وي افزود: براي جلوگيري از اين فتنه‌ها حماسه نهم دي را گرامي مي‌داريم و فتنه و فتنه‌گران و سرانه فتنه را محكوم مي‌كنيم. باهنر در خصوص كانديداي اصولگرايان براي انتخابات رياست جمهوري گفت: تنوع كانديداها در آغاز انتخابات مذموم نيست و مي‌تواند ممدوح و نتيجه كثرت باشد و كار را جلو ببرد. وي در عين حال تصريح كرد: كانديداي نهايي جبهه پيروان همان گزينه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب است. 
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
2
0
بعد رحلت هاشمی این پایگاه حتی در روستاها افزایش رای داشته بی سواد
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
2
مردم عملکرد غرب گرایانه و...پرستانه دولت را دیده اند و ان شاالله به این افراد رای نمی دهند . مگر دلمان برای حقوق نجومی بگیران تنگ شده باشد !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار