کد خبر: 830797
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دل بستن به دشمنی که می‌خواهد ما هیچ نداشته باشیم، ساده‌لوحی و حماقت است، گفت: برخی مسؤولان ناخواسته و یا عامدانه سخنان و مطالبی را بیان می‌کنند که آب به آسیاب دشمن ریختن است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری در نشست بصیرتی که به همت پایگاه حضرت علی‌اصغر (ع) بسیج مساجد و محلات حوزه خاتم‌الانبیا (ص) در شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه دل بستن به دشمنی که می‌خواهد ما هیچ نداشته باشیم، ساده‌لوحی و حماقت است، اظهار کرد: کدخدایی که خود دچار هزار مشکل و معضل اقتصادی و اخلاقی است، نمی‌تواند مشکلی از ما را رفع کند و ما باید به نیرو، استعدادها و توان داخلی خود برای رفع مشکلات اتکا داشته باشیم.

وی با اشاره به خلق حماسه 9 دی بیان کرد: 9 دی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است و قله اوج بصیرت ملت را در برابر دشمنان و فتنه‌گران داخلی و خارجی نشان می‌دهد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی هجمه دشمنان علیه ملت ما آغاز شد و از همان ابتدا توطئه‌های مختلفی را برای براندازی نظام طراحی کردند که دوران دفاع مقدس نقطه اوج این تهاجمات و ددمنشی‌ها است.

قندهاری خاطرنشان کرد: بعد از دفاع مقدس نیز توطئه‌ها در قالب جنگ نرم که به‌مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است، ادامه یافت و آن‌ها در طول زمان‌های مختلف با تهدید و تحریم و فشار سیاسی و اقتصادی تلاش کردند، ملت و مسؤولان را از راه انقلاب دور سازند.

وی تصریح کرد: فتنه 78 و بعد از آن فتنه 88 جلوه دشمنی استکبار در داخل کشور بود که هر دو فتنه با حضور مردم و درایت رهبری فرزانه انقلاب خنثی شد و دشمنان در این مسیرها ناکام ماندند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: دشمن دست از دشمنی بر نخواهد داشت و توطئه‌ها و فتنه‌های او ادامه دارد؛ اما با تغییر مسیر پروژه نفوذ را کلید زده و تلاش دارد با نفوذ بر مسؤولان و تأثیرگذاران نظام و خواص به اهداف خود دست یابد.

قندهاری با بیان اینکه رهبری در این چند سال اخیر بر نفوذ دشمن تأکید داشته‌اند، گفت: نفوذ ابعاد مختلفی دارد و باید بدانیم که دشمن با اثرگذاری بر مسؤولان، نهادهای مختلف و مردم در رده‌های مختلف تلاش دارد به اهداف شوم خود دست یابد و این مهم را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمن ما بسیار هوشمندانه در حال نفوذ است و باید مسؤولان ما مراقب باشند؛ چراکه نفوذ از طریق مسؤولان شدت گرفته و متأسفانه برخی مسؤولان هم ناخواسته و یا عامدانه سخنان و مطالبی را بیان می‌کنند که آب به آسیاب دشمن ریختن است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر