کد خبر: 830552
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سمنان:
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سمنان گفت : در 9 ماه سال جاری بیش از 2 میلیارد ریال کمک به زندانیان نیازمند و خانوادهای آنان در این استان پرداخت شد
جلال صفاجو افزود : این انجمن در این مدت به طور میانگین 105 خانواده نیازمند را زیر پوشش قرار داد و یک میلیارد و 282 میلیون ریال به این افراد مستمری ماهانه پرداخت کرده است.
وی از پرداخت کمک‌های غیرنقدی به ارزش 376 میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند زیر پوشش خبر داد و اظهار داشت : این انجمن در مدت یاد شده
هر 2 ماه یک بار به 88 خانواده زندانیان نیازمند سبد کالای غذایی ارایه کرد.
وی تامین هزینه‌های تحصیل دانش آموزان را بخشی از دغدغه های خانواده‌های زندانیان نیازمند برشمرد و اضافه کرد: در آغاز سال تحصیلی سال جاری به بیش از 120 نفر از دانش آموزان و دانشجویان زندانیان بیش از 183 میلیون ریال کمک هزینه پرداخت شد.
وی خاطرنشان کر د: همچنین برای 28 نفر از دانش آموزان دارای رتبه برتر مددجویان، 28 میلیون ریال پاداش نقدی و جوایز تحصیلی پرداخت شد.
صفاجو به پرداخت حدود صد میلیون ریال اعتبار برای هزینه امور فرهنگی، ورزشی، درمانی به زندان سمنان، اردوگاه حرفه‌آموزی و بازداشگاه اشاره و اضافه کرد : در 9 ماه سال جاری با همکاری این انجمن کلاس‌های آموزش مهارت های زندگی، آموزی فنی و حرفه‌آموزی، ترک اعتیاد، بازسازی شخصیت و اصلاح زندانیان، عقیدتی و قرآن و آموزش پیشگیری از اعتیاد ویژه خانواده مددجویان در زندانها برگزار شد.
وی تصریح کرد : بیش از 38 میلیون ریال نیز تسهیلات هزینه آموزش از راه دور به 44 نفر مددجو پرداخت شده است.
صفاجو در ادامه با اشاره به کمک های نقدی موردی این نهاد حمایتی خاطرنشان کرد : بیش از 77 میلیون ریال در قالب کمک های نقدی ضروری یا موردی به خانواده زندانیان نیازمند پرداخت شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سمنان یادآور شد : در 9 ماهه امسال پنج زندانی نیازمند به صورت مستقیم از سوی این انجمن و یک زندانی با کمک خیرین از زندان آزاد شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر