کد خبر: 830463
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی خبر داد
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از آغاز بارش برف و وزش باد در آذربایجان غربی از فردا خبر داد.

مهدی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین  از ارومیه اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش پراکنده در بخشی از آذربایجان غربی هستیم و طبق الگوهای دمایی از امروز دمای هوای استان با شیب ملایم، کاهشی خواهد بود.

وی با اشاره به پیش‌بینی جوی استان طی روزهای آینده، یادآور شد: امروز آسمان استان نیمه ابری و مه آلود خواهد بود و در این میان شاهد روند کاهشی دما در بسیاری از شهرهای استان آذربایجان غربی هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به شرایط جوی فردا، ادامه داد: فردا آسمان استان نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی خواهد بود که این امر نیز به نوبه خود سبب کاهش دید می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه آسمان استان آذربایجان غربی روز دوشنبه نیمه ابری و گاهی ابری خواهد بود، ادامه داد: در این روز شاهد وزش باد همراه با بارش برف نیز خواهیم بود.

صابری با بیان اینکه وزش باد تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد یافت، یادآور شد: روز چهارشنبه تا جمعه شاهد وزش باد در اغلب مناطق استان خواهیم بود که به دلیل بارش پراکنده همراه با وزش باد، در برخی مناطق برف‌گیر کولاک به وجود خواهد آمد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه از بعد از ظهر روز جمعه نیز شاهد بارش برف در اغلب مناطق استان خواهیم بود، گفت: پدیده غالب روز جمعه در استان، آسمانی نیمه ابری، وزش باد از بعد از ظهر و بارش پراکنده برف خواهد بود.

این مسؤول بر رعایت نکات ایمنی در زمان رانندگی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با توجه به بارش برف در برخی مناطق استان، احتمال لغزندگی جاده نیز وجود دارد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر