کد خبر: 830355
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری، عبداله نظری مدیر کل استاندارد استان از صدور یک فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری دردهه اول دیماه سال جاری جهت فرآورده آرد گندم ((تافتون و لواش)) با نام تجارتی آرد جهانبین تولیدی خبر داد.
هوشیار طهماسبی

مدیر کل استاندارد استان بر لزوم رعایت استاندارد کالاهای مشمول استاندارد اجباری تأکید نمود و گفت: اعضای کمیته علائم استاندارد استان موافقت خود را با صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای شرکت تولیدی آرد توکل  هفشجان با نام تجارتی آرد جهانبین اعلام کردند.

 وی در ادامه تأکید کرد: کالاهایی که مشمول استاندارد اجباری می باشند بایستی جهت تولید، تمرکز، توزیع و فروش از پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر برخوردار باشند و شماره پروانه استاندارد نیز باید در ذیل علامت استاندارد کالای عرضه شده درج گردد.

عبداله نظری در پایان از عموم هم استانی های عزیز خواست که در صورت مشاهدۀ کالاهای فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضۀ استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن 1517 به اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آنها اقدام نمایند.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر