کد خبر: 830047
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
مدیر گروه نقاشی دانشکده هنر دانشگاه سمنان از برپایی نمایشگاه آثار نقاشی اساتید پیشکسوت سمنان در دانشکده هنر دانشگاه سمنان خبر داد.
غلامرضا سماوی مدیر گروه نقاشی دانشکده هنر دانشگاه سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه 26 اثر از اساتید پیشکسوت هنر نقاشی استان و از جمله استاتید اسدالله شريعت پناهي از اولین فارغ‌التحصیلان و مدرسین هنر شهر سمنان، استاد محمدحسن جواهري و استاد محمدرضا طاهريان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
سماوی افزود: تکنیک آثار ارائه شده در این نمایشگاه آب‌رنگ و رنگ روغن با موضوعات طبیعت، فضاها و بافت‌های سنتی شهر سمنان و انتزاعی است.
وی اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه که به همت گروه نقاشی دانشکده هنر دانشگاه سمنان گشایش یافته، تقویت ارتباط بیش از پیش بین هنرمندان نسل قدیم و دانشجویان این رشته است.
مدیر گروه نقاشی دانشکده هنر دانشگاه سمنان تصریح کرد: این نمایشگاه تا 12 دی از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر درگالری دانشکده هنر دانشگاه سمنان ، جنب پارک سوکان پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 70 دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته نقاشی در دانشکده هنر دانشگاه سمنان مشغول به تحصیل هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار