کد خبر: 830041
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
بخشدار کالپوش:
بخشدار کالپوش شهرستان میامی گفت: 500 نفر از زلزله زدگان روستای نردین بخش کالپوش شهرستان میامی که خانه های شان در زلزله خسارت دیده بود ، چهارشنبه شب را در مکان های تهیه شده اسکان داده شدند.
حمید اسماعیلی افزود: این افراد در دو سالن که برای همین منظور تجهیز شده بودند ، اسکان یافته و با غذاهای کنسروی پذیرایی شدند.
اسماعیلی گفت: پس لرزه های زلزله چهارشنبه شب نیز چند نوبت نردین و روستاهای اطراف را لرزاند و به همین دلیل تعدادی از روستاییان به ناچار در مکان های تهیه شده مستقر شدند.
وی از استقرار کارشناسان دستگاه های خدمات رسان در منطقه خبر داد و گفت: بنیاد مسکن نیز در حال برآورد خسارت های وارده شده به خانه های روستاییان است.
زلزله ای به قدرت 4.9درجه در مقیاس امواج درونی زمین ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه روستای نردین میامی و چند روستای منطقه را لرزاند.
این زلزله هیچ خسارت جانی نداشت ، اما بنابه گفته مسوولان، حدود 500 خانه روستایی و تعدادی مدرسه و تاسیسات دامداری خسارت دیده اند.
به گفته بخشدار کالپوش ، مدیرکل ستاد حوادث غیر مترقبه و بحران استان سمنان هم روز پنج شنبه در منطقه حضور یافته و ضمن دیدارهای مردمی بر فعالیت دستگاه های خدمات رسان نظارت می کند.
روز چهارشنبه هم 50چادر گروهی، 250 تخته پتو و 350 عدد والور بین زلزله زدگان روستای نردین توزیع شد.
به گفته فرماندار میامی ، بیشتر خانه های آسیب دیده را خانه های خشتی و گلی تشکیل می دهند ، ضمن این که تعدادی مدرسه و واحدهای دامداری نیز خسارت دیده اند.
محمد مهدی کریمی گفت: همه مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان در آماده باش هستند و به تامین نیازهای احتمالی مردم زلزله زده اقدام می کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر