کد خبر: 830037
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در اجتماع 9 دی ایلام:
حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با گرامیداشت ایام الله 99 دی گفت: خداوند نتیجه رهایی از ظلمت و تاریکی و قرارگرفتن در راه الهی را به ایام الله نامیده و بر زدنده نگهداشتن این ایام الله تأکید دارد.

,ی به حرکت اسلامی انقلاب و موانع پیشرو ان اشاره و اظهار کرد: در عصر انقلاب اسلامی تمام حرکات برای حقیقت بود و امام راحل تمام تلاش خود را به کار گرفت تا نظام دینی را براساس اسلام وقرآن و سیره پیامبر بنا نهد اما در این راه اتفاقاتی رخ داد و مشکلاتی پیش آمد که به ایام الله معروف شدند که از این میان به 13 آبان، 22 بهمن و 15 خرداد می توان اشاره داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس 9 دی را یکی از این ایام مهم عنوان و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در 19 دی 88 ، این روز مهم و انقلابی به ایام الله نامگذاری کرد و فرمودند این روز در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

حجت الاسلام شیرازی در ادامه به فتنه های ایجاد شده در راه انقلاب اشاره و بیان داشت: در راه اعتلای نظام و انقلاب فتنه های عظیمی همچون غائله 78 و فتنه 88 رخ داد که در آن اساس نظام نشانه رفته بود و دشمنان برای براندازی آن نقشه ها کشیده بودندکه الحمدالله هربار با روشنگری هایرهبر معظم و انقلاب و شور انقلابی مردم چشم فتنه و فتنه گران را کور کرد.

وی شکست این فتنه ها را متوجه خواص دانست و اظهار داشت: برخی خواص داخلی با همراهی دشمنان نظام سلطه برای براندازی نظام برنامه ریزی کرده بودند که با حضور مردم این فتنه گران و خواص مردود این حوادث بودند و حصر خانگی که برای این دشمنان انقلاب و خواص نظام در نظر گرفته شده لطف اسلام نظام به آنها بوده و در واقع مماشات با این افراد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در پایان عنواد داشت که با روحیه انقلابی مردم ایران ، دشمنان نمی توانند به کشور ضربه بزنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر