کد خبر: 830028
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان:
دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: حماسه 9 دی حاصل حرکت خودجوش و انقلابی ملت ولایتمدار بود که حرکت‌های شنیع فتنه‌گران را برنتابیدند و در مقابل مزدوران داخلی و خارجی دشمن ایستادند.

عباس حسین‌پناهی در گفت‌وگو با جوان از کردستان، با تبریک سالروز حماسه 9 دی، این روز را روز بصیرت‌افزایی و هوشیاری مردم غیور در مقابل فتنه‌گران دانست و اظهار کرد: در 9 دی مردم در مقابل هتاکان به مقدسات دین و نظام ایستادند، خصوصا کسانی که از خارج از کشور تحریک و هدایت می‌شدند.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: مزدوران و فتنه‌گران در روز عاشورای سال 88 با هتک حرمت به مقدسات دینی مردم، وقاحت را به اوج رساندند اما مردم بصیر، آگاه و ولایتمدار، با وحدت و انسجام و در قالب یک حرکت خودجوش، حماسه‌ای را خلق کردند که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ایران شد.

حسین‌پناهی افزود: پاسخ کوبنده مردم به اقدامات دشمنان و ایادی داخلی آنان، موجب شد که در سوراخی بخزند و دیگر جرأت جسارت به ملت ایران را نداشته باشند.

وی گفت: مردم انقلاب ما در روز 9 دی نشان دادند که همچنان پیرو راستین نظام هستند و از رهبری معظم انقلاب تبعیت می‌کنند و به‌همین دلیل شوری آفریدند که از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می‌شود.

این فعال سیاسی جبهه مردمی انقلاب اسلامی، یادآوری کرد: سردمداران فتنه با هدف براندازی نظام به صحنه آمده بودند و مشکلات زیادی را برای نظام و ملت ایجاد کردند، اما همین مردم در حمایت و پشتیبانی از نظام و رهبری به میدان آمدند و بساط فتنه را در هم پیچیدند.

حسین‌پناهی ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی گلستانی در میان آتش و نبرد است و از امنیت کامل برخوردار است، نتیجه وحدت بین ملت و حاکمیت است که دشمنان به دنبال انشقاق در این وحدت هستند تا بتوانند به آنچه که در سر می‌پرورانند برسند.

وی گفت: هر روز که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، توسعه و پیشرفت اتفاق می‌افتد و جدای از این، ایران نه تنها امنیت داخلی خود را تامین کرده است بلکه اگر در مقابل گروه‌ تکفیری داعش هم نمی‌ایستاد اکنون برخی از کشورهای منطقه از بین رفته بودند.

حسین‌پناهی در پایان گفت: هم دشمن و هم فتنه‌گر حضور دارند و با ملت و نظام ما دشمنی می‌کنند لذا باید ما هوشیار باشیم تا در جریان انتخاباتی که در پیش‌رو داریم، مسأله‌ای مشابه فتنه 88 ایجاد نکنند که آسایش و آرامش را از مردم سلب کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر