کد خبر: 830019
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
جانشین مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه:
جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اعجاز خواندن 9 دی به دست امت الهی، گفت: این حماسه همچون فتح خرمشهر کار خدا بود.

حجت الاسلام حاجی صادقی در همایش روحانیون و هیات امنای آذربایجان شرقی اظهار داشت: 9دی خاکستر کننده آتشی بود که استکبار آن را برافروخته بود تا همه حاصل سه دهه انقلاب را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه طراحی فتنه 88 نقصی نداشته و کامل برنامه‌ریزی شده بود، افزود: چهار سال پیش از وقوع فتنه 88 مکین به عنوان سناتور آمریکایی آن را مطرح کرده بود که جمهوری اسلامی را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم.

صادقی در ادامه با اشاره به اهمیت بصیرت و رسالت روحانیون نسبت به آن بیان کرد: روحانیون به عنوان سنگرنشینان خط مقدم انقلاب وظیفه امام معصوم را در این خصوص دارند که تبیین، دفاع و اجرای دین خداست.

وی هوشیاری روحانیون را در شناخت موقعیت‌ها مهم دانست و تاکید کرد: استکبار فهمیده با وجود انقلاب مرگش تدریجی است برای همین دنبال خارج کردن ولایت از چرخه انقلاب و کم انگیزه کردن مردم است.

 جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، راه مقابله با استکبار را در برهه کنونی تقویت عناصر ماندگاری انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: روحانیون باید در منابر و نمازها و مجالس مطالبی را بگویند که نشان دهد اسلام زنده بوده و مشکلات موجود کشور به خاطر عمل نکردن به شریعت است.

وی تبیین مکتب امام و التزام به دین را تبیین و بیان داشت: از نهادهای دینی حمایت کنیم چرا که دشمن برای حوزه‌ها نقشه‌های شومی کشیده است و علت آن تربیت افراد انقلابی برای نظام است.

حاج صادقی یکی از رسالت مهم را ولایت محوری و تبیین کارآمدی آن عنوان کرد که سکاندار نظام ولی فقیه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر