کد خبر: 830014
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
نماینده مردم تبریز در مجلس:
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مسائل جناحی موجود در کشور تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» متشکل از افراد وفادار به نظام جمهوری اسلامی با هدف فراجناحی ضرورت دارد.

محمد اسماعیل سعیدی  اظهار داشت: راه‌اندازی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بنا به وضعیت موجود کشور امری ضروری بود تا با تشکیل جبهه‌ای فارغ از هر جناح و جریانی در کشور بتوان ظرفیت‌های اساسی و آرمان‌های انقلاب را به میدان آورد.

وی با بیان اینکه جای تمام افراد وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در جریانات مهم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی احساس می‌شود، گفت: تشکیل جبهه فراجناحی مردمی با هر عنوان نیاز موجود حال حاضر جامعه است و باید این جبهه بتواند کاستی‌های ایجاد شده توسط جناح‌ها را کاهش داده و اهدافشان را احیای آرمان‌های انقلاب قرار دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تصریح کرد: در هر حرکتی ایجاد شده در کشور، اگر طرفدار یکی از جناح باشید در مقابل جناح دیگر به مخالفت خواهد پرداخت و این موضوع پسندیده‌ای در کشور اسلامی نیست و موجب فرافنکی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی با همه جناح‌ها ارتباط داریم، گفت: در جریان‌ها و موضوع‌های عمده کشور از جمله پیگیری فیش‌ها حقوقی نجومی همه جناح‌ها موافق پیگیری و بررسی هستند ولی در مجلس مخالفت کرده و نظرات دیگری ارائه می‌دهند که قابل قبول نیست.

سعیدی تأکید کرد: برای از بین بردن افکار غرض‌ورزانه و یا جناحی نیاز به ورود نیروهای انقلابی وفادار نظام، نیروهای وابسته به سازمان‌های انقلابی و نیروهایی که اهدافشان فقط نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت آن است، ضرورت دارد.

وی افزود: نیروهای مخلص انقلاب با تشکیل جبهه مردمی باید یک هدف واحد پیش گرفته و همگی در مقابل نظام سلطه جهانی مبارزه کنند و تمام تلاششان برای توسعه، رشد، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و اصلاح کشور قدم بردارند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران سرجایش برگردد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» باید قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و مردم را ملاک راه خود قرار دهد و با این نقشه‌راه اقدام کند.


غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جبهه مردمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
اولین پایگاه خبری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.
آخرین اخبار مربوط به این جبهه را می توانید در سایت مشاهده کنید.
http://jmnee.ir
مجیداعتمادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
سلام علیکم مردم شریف ایران اسلامی باحمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلام شاهد شفافیت در زمینه مسائل اقتصادی و سایر موارد باشیم زیرا دیگر فرد گرائی کنار میرود و منافع جمعی مردم در دستور کار قرار می گیرد
زینب کشکولی استاد حوزه ودانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
0
سلام خدا قوت ازصاحب نظران دعوت شود جهت حما یت از اقای صفار هرندی حسین شریمتعداری جلیلی استانداران زمان احمدی نژاد فرمانداران از مسولین پایگاههای های مساجد ..امام جماعت مساجد ...ائمه جمعه ...خانواده شهدا .جانبازان .می توان تاثیر گذار باشند از مسولین حوزه علمه مسولین دارلقرانها.فرهنگیان .روزنامه نگار دعوت شود کتنی وشفاهی ...ورايزنی شود سفت سخت ....برای عدالت خواهی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر