کد خبر: 830003
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
497 تشكل دانشجويي در ميثاق‌نامه‌اي به مقام معظم رهبري
497 تشكل دانشجويي در ميثاق‌نامه‌اي به مقام معظم رهبري اعلام كردند كه خود را مسئول پيگيري مبارزه با انواع مفاسد اقتصادي، سياسي و اجتماعي مي‌دانيم و نخواهيم گذاشت اين دست اقدامات خائنانه چهره نوراني انقلاب را مكدر كند.
در بخشي از اين ميثاق‌نامه خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) آمده است: رهبر دل‌ها! اين روزها يادآور شور و حماسه بزرگ ديگري است كه درآن لطف خداوند بر جان و جسم فرزندان شما تجلي و آنها را سربلند كرد. حماسه‌‌اي كه بار ديگر قدرت ايماني مردم انقلابي را نمايان ساخت و خط بطلاني بر دسايس شوم روبه صفتان عالم كشيد. رزمايش 9 دي، به حق فراخواني بود به ملت بصير و جان بركف ايران تا پايبندي و لبيك ديرينه خود به نداي ابراهيمي امام بزرگوار را به گوش جهانيان برسانند. ندايي كه مخاطبانش همه حق‌طلبان و مستضعفين عالمند و چه زيبا و عيني شده است طليعه بيداري و تنبه امت اسلام به توحيد كلمه و برائت از مشركين.  در اين نامه عنوان شده است: امروز جواناني كه دل در گرو آرمان‌هاي امام روح الله(ره) دارند به اين باور رسيده‌اند كه حل مشكلات جاري كشور و چالش‌هاي پيش روي نظام اسلامي و آغاز يك حركت پرشتاب در راه پيشرفت و تعالي اين مرز بوم در گرو مبارزه با نگاه غيرانقلابي و بازگشت به رويكردهاي اصيل انقلاب اسلامي است. 

در اين نامه آمده است: جريان جوانان مومن و انقلابي تا پاي جان از انقلاب اسلامي اين يادگار ارزشمند حضرت روح الله دفاع خواهد كرد و در راه حفظ و تبيين اصول انقلاب اسلامي و مبارزه با خط تحريم امام امت و ارائه جمهوري اسلامي تقلبي با هيچ جريان، گروه، دسته و حزبي مماشات نخواهد كرد و نخواهد گذاشت آرمان‌ها و ارزش‌هاي اصيل اين حركت مردمي دستخوش تغيير و تحريف توسط افراد و جريانات سياسي بشود. به عنوان حافظان و وارثان انقلاب همواره نهال عدالتخواهي را در وجودمان آبياري مي‌كنيم و خود را مسئول پيگيري مبارزه با انواع مفاسد اقتصادي، سياسي و اجتماعي مي‌دانيم و نخواهيم گذاشت از اين دست اقدامات خائنانه چهره نوراني انقلاب امام روح الله را مكدر كند. 

در اين نامه آمده است: ما دانشجويان انقلابي هيچ‌گاه نخواهيم گذاشت ابعاد جرائم و جنايات افرادي زمينه پيدايش فتنه‌هاي گوناگون داخلي در كشور را فراهم آورند و راي و نظر مردم را به سخره گرفتند، امنيت ايران اسلامي را به خطر انداخته و كشور را به لبه پرتگاه بردند قبل از اعلام توبه و برائت از اقدامات خود و پذيرش مسئوليت اقدامات خود حيات سياسي مجدد پيدا كرده و وارد دانشگاه‌هاي كشور شوند. 

در ادامه اين نامه عنوان شده است: افسران جوان جنگ نرم هرگز جنايات و دشمني‌هاي استكبار عظيم جهاني و نظام سلطه را فراموش نخواهند كرد و سر فصل استكبارستيزي هر روز بيش از روز قبل در مكتب فكري ما با تمام ملزوماتش پررنگ‌تر خواهد شد و جريان تازه نفس انقلابيون جوان سد محكمي در مقابل انواع نفوذهاي سياسي و فرهنگي و اقتصادي دشمنان انقلاب اسلامي خواهد بود. 

تشكل‌هاي دانشجويي در اين نامه آورده‌اند: تشكل‌هاي دانشجويي ارزشي و انقلابي خدمت به پيشرفت كشور عزيزمان ايران را امري واجب و ضروري تلقي كرده و در اين راستا تمام تلاششان را در راستاي رونق بخشيدن به توليد داخلي و شكوفا كردن ظرفيت‌هاي ملي به كار خواهند گرفت و تا فتح تمام قله‌هاي علمي از پاي نخواهند نشست و به عنوان پرچمداران گفتمان انقلاب اسلامي در دانشگاه‌هاي كشور اجازه نخواهند داد هيچ شخص و گروه و جناحي مجامع علمي كشور را تبديل به باشگاه‌هاي سياسي كرده و از اين جنبش پويا و سرزنده به نفع مقاصد خودش سوءاستفاده كند و در مسير حركت عظيم دانشجويان به سمت كمال و رشد انقلابي انحرافي ايجاد كند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار