کد خبر: 829992
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
گروه زيادي از شهروندان بحريني با صدور فراخواني از تمامي ملت اين كشور دعوت كردند با تمامي شيوه‌هاي عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي از جمله استقبال بازرگانان بحريني از گروهي از صهيونيست‌ها و رقص و پايكوبي با آنان به شدت مخالفت كنند.
همزمان با سفر هيئتي از خاخام‌هاي صهيونيستي به بحرين گروهي از شهروندان و فعالان بحريني استقبال از گروهي از يهوديان تندرو در منامه و برگزاري عيد يهودي هانوكا (روشنايي) با حضور بازرگانان بحريني را به شدت محكوم كردند. به گزارش شبكه الجزيره، آنها گفته‌اند هرگز نمي‌پذيرند بحرين دروازه‌اي به سمت عادي‌سازي روابط با دشمن صهيونيستي باشد و از تمامي كساني كه در اين مسئله دست داشته‌اند و خواستار تعامل و همكاري با صهيونيست‌ها تحت هر بهانه‌اي هستند، اظهار برائت مي‌كنند. فعالان بحريني اظهار داشتند: بازرگاناني كه از هيئت اسرائيلي استقبال كرده و با آنها به رقص و پايكوبي پرداختند، به هيچ وجه نماينده ملت بحرين نيستند. آنها با ملت فلسطين اعلام همبستگي و تأكيد كردند كه از تشكيل كشور مستقل فلسطين به پايتختي قدس شريف حمايت مي‌كنند. آنها همچنين حمايت خود از انجمن بحريني مقابله با عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي، انجمن حمايت از فلسطين و جمعيت زنان حامي قدس را نيز اعلام كرده و گفتند اين انجمن‌ها و جمعيت‌ها نماينده ملت بحرين در مقابله با عادي‌سازي روابط و حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزات و جنايت‌هاي اين رژيم هستند.

يك هيئت از خاخام‌هاي يهودي از جنبش تندرو ديني «حباد» اواخر هفته گذشته به دعوت حمد بن عيسي آل خليفه، پادشاه بحرين به منظور جشن گرفتن عيد يهودي «هانوكا» راهي اين كشور شده بود. اين خاخام‌ها بارها با صدور فتواهاي متعددي خواستار قتل‌عام و ذبح فلسطينيان و عرب‌ها شده‌اند. از سوي ديگر، همزمان با نزديك شدن به دومين سال بازداشت شيخ «علي سلمان» دبيركل «الوفاق» بزرگ‌ترين جمعيت معارض بحرين، وي در تماس تلفني با خانواده خود بر ادامه مبارزه مسالمت‌آميز تا رسيدن به بحرين دموكراتيك و آزاد تأكيد كرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار