کد خبر: 829969
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
فرمانده ناجا با بيان اينكه با شركت‌هاي بزرگ خودرو‌سازي درباره ايمني خودروها مكاتبه داشته‌ايم، گفت: چنانچه در سال آينده ايمني خودروها براي جلوگيري از سرقت افزايش پيدا نكند، مانع توليد و شماره كردن اين خودروها خواهيم شد. 

سردار حسين اشتري، در دومين نشست تخصصي رؤساي پليس‌آگاهي استان‌هاي سراسر كشور با هشدار به خودروسازان بزرگ درباره اينكه چنانچه مسائل ايمني و سرقت خودروها از سوي خودروسازان برطرف نشود، در سال آينده خودروهاي مورد نظر را شماره‌گذاري نمي‌كنيم، گفت: هم خودروسازان و هم مردم مي‌دانند چه خودروهايي ايمني پايين دارند و احتمال سرقتشان بالا است و در همين رابطه ما با خودروسازان براي رفع نواقص ايمني و سرقت مكاتبه داشته‌ايم و چنانچه اين ضعف‌ها برطرف نشود در سال آينده مانع توليد و شماره كردن اين خودروها خواهيم شد. 
 
احساس امنيت را افزايش دهيم 
وي به همكاري خوب مردم با دستگاه‌هاي پليسي و امنيتي اشاره كرد و گفت: بايد تلاش مضاعف داشته باشيم كه اين احساس امنيت را افزايش بدهيم بعضي از مواقع يك شخصي احساس مي‌كند شايد خودرواش را بخواهند به سرقت ببرند شايد اين سرقت يك‌بار هم اتفاق نيفتد، اما اين حس نداشتن  امنيت وجود دارد بايد اين احساس نبود امنيت را در كشور كاهش دهيم. 
 
افزايش ۴ درصدي رضايت مردم از ناجا
فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به ارتقاي رضايتمندي شهروندان از عملكرد پليس افزود: طبق آمار نظرسنجي سازمان‌هاي ديگر در شش ماهه اول امسال نسبت به سال قبل 4 درصد رضايتمندي مردم از عملكرد ناجا بيشتر شده است به طوري كه ما در سال گذشته در بين   20 سازمان در رتبه دهم قرار داشتيم، اما امسال   ما در بين 20 سازمان رتبه چهارم را داريم و اين در صورتي است كه سه سازمان اول نهادهاي خدمات‌رسان هستند. 

بيش از 95 درصد خودروهاي سرقتي كشف مي‌شود 
سردار اشتري در ادامه از كشف 95 درصدي خودروهاي سرقتي خبر داد و گفت: با توجه به توانمندي‌هاي علمي به روز در پليس آگاهي 95 درصد جرائم خشن مانند سرقت به عنف و 99 درصد قتل‌ها كشف مي‌شوند و همچنين بالاي 5 درصد جرائم ويژه و خشن كاهش يافته است. به گفته وي مبارزه با جرائم و باندهاي سازمان يافته از اولويت‌هاي ناجا است. 
 
تشكيل هزار فقره پرونده زمين‌خواري در 9 ماه سال
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه حدود هزار فقره پرونده بزرگ زمين‌خواري در 9 ماهه امسال تشكيل شده است، ادامه داد: نيروي انتظامي در اين زمينه به صورت جدي با قوه‌قضائيه همكاري كرده است به گونه‌اي كه هم‌اكنون 90 درصد اين پرونده‌ها كامل شده است و منجر به صدور حكم خواهد شد.  سردار اشتري همچنين درباره مبارزه با قاچاق كالا گفت: بايد روي مبادي ورودي كالا تمركز و كنترل بيشتري داشته باشيم تا به اهداف نزديك‌تر شويم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار