کد خبر: 829967
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
مردي كه متهم است زن عمويش را در يكي از روستاهاي شهرستان صومعه سراي استان گيلان به قتل رسانده وقتي براي درمان كليه‌اش به بيمارستاني در تهران رفت، بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، روز 25 آذر ماه امسال بود كه مأموران پليس شهرستان صومعه‌سرا از قتل زن ميانسالي در يكي از روستاهاي اين شهر با خبر و راهي محل شدند. مأموران پليس در محل حادثه با جسد زن 64 ساله‌اي به نام طاهره روبه‌رو شدند كه به طرز مرموزي فوت كرده بود. بررسي‌ها نشان داد اين زن از دو سال قبل، پس از فوت شوهرش در خانه‌اش تنها زندگي مي‌كرده است. همچنين در تحقيقات ميداني از همسايه‌ها مشخص شد روز حادثه پسر برادر شوهر مقتول كه مردي 38 ساله به نام ايرج است  به خانه او رفته است. يكي از همسايه‌ها گفت: ساعتي قبل ايرج به خانه طاهره رفت. او مدام از پنجره كوچه را تحت‌نظر داشت تا اينكه ساعتي قبل از داخل پنجره به بيرون آمد و فرار كرد.

در چنين شرايطي مأموران ايرج را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقيب قرار دادند تا اينكه دريافتند وي پس از حادثه براي درمان بيماري‌اش به تهران گريخته است. پس از اين تيمي از مأموران پليس‌آگاهي شهرستان صومعه‌سرا با گرفتن نيابت قضايي راهي تهران شدند و صبح ديروز ايرج را در حالي كه در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شده بود، بازداشت كردند. متهم پس از دستگيري براي بازجويي به شعبه سوم دادسراي امور جنايي منتقل شد و از سوي قاضي منافي‌آذر مورد بازجويي قرار گرفت. وي با انكار قتل زن عمويش در ادعايي گفت: من در شهرستان رشت در كار ساخت و ساز مسكن هستم. دو سال قبل عمويم به طرز مرموزي فوت كرد و بعد از اين من گاهي اوقات به ديدن زن عمويم مي‌رفتم. روز حادثه به روستا رفتم. در خانه زن عمويم باز بود و من هم داخل شدم كه با جسد او روبه‌رو شدم. خيلي ترسيده بودم كه صداي زنگ خانه زن عمويم نواخته شد. وقتي به در خانه رفتم پسر خواهر مقتول بود كه با من درگير شد و من هم از ترس فرار كردم. وي در ادامه گفت: من بيماري كليه دارم و براي درمان به تهران آمدم و در بيمارستان بستري شدم كه امروز مأموران مرا بازداشت كردند.  قاضي منافي‌آذر در ادامه با صدور قرار صلاحيت نداشتن متهم را همراه پرونده‌اش براي ادامه تحقيقات به محل حادثه فرستاد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار