کد خبر: 829943
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
حضور عليرضا حيدري در ايسنا

کشتی پهلوانی با تایید هیأت رییسه اتحادیه جهانی، کمیته مستقل زیر نظر این اتحادیه شد و علیرضا حیدری به عنوان رییس کمیته کشتی پهلوانی اتحادیه جهانی انتخاب گردید.

به‌ گزارش ‌ایسنا، با طرح موضوع فعالیت‌های فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی در نشست هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی در بوداپست مجارستان از سوی نماینده ایران، اعضای هیات رییسه با اکثریت آراء کشتی پهلوانی را به عنوان یکی از کمیته‌های مستقل کشتی‌های تحت پوشش اتحادیه پذیرفتند.

بر این اساس به دلیل گستردگی فعالیت‌های بین‌المللی کشتی پهلوانی در سه سال گذشته، این رشته  که تا پیش از این یکی از انواع کشتی‌های سنتی زیر نظر کمیته کشتی‌های کمربند در اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شد، به‌عنوان یکی از کشتی‌های مستقل پذیرفته شد. پیرو این تصمیم جلسه‌ای در مقر کمیسیون کشتی‌های تحت پوشش اتحادیه در استانبول ترکیه برگزار و کمیته کشتی‌های پهلوانی رسماً آغاز به کار کرد.
هم‌چنین علی‌رضا حیدری، رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی که از سوی فدراسیون کشتی ایران به‌عنوان کاندیدای عضویت در کمیسیون کشتی‌های تحت پوشش اتحادیه جهانی کشتی معرفی شده بود، به‌عنوان رییس کمیته کشتی پهلوانی اتحادیه، به عضویت کمیسیون مذکور درآمد.
در این کمیسیون رییسان کمیته‌ها و فدراسیون‌های جهانی پهلوانی، کمربند، گراپلینگ و پانکریشن عضویت دارند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار