کد خبر: 829874
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا:
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: تحلیلگران سیاسی معتقدند وقوع انقلاب اسلامی انقلاب اول، تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم و حماسه 9 دی انقلاب سوم است.

الیاس گل محمدزاده  در همایش بزرگداشت روز بصیرت و گرامیداشت اهدا کنندگان اعضاء که در مصلی اعظم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: فرا رسیدن روز 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است که امسال با پیروزی محور مقاومت در سوریه و شکست استکبار جهانی یکی شده است.

وی افزود: ریشه انقلاب اسلامی با ایثار و از خود گذشتگی مردم ایران گره خورده و پی‌ریزی شده است.

گل‌محمدزاده ادامه داد: هرگونه پیشرفتی که در این کشور صورت می‌گیرد مدیون ایثارگری مردم ایران و خانواده‌های شهدا هستیم و خانواده‌هایی که امروز ایثار کرده و اعضای بدن فرزندان خود را به بیماران نیازمند و چشم انتظار اهدا کرده‌اند شایسته تقدیر و تجلیل هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بسیج جامعه پزشکی گفت: این همایش می‌تواند به عنوان همایش نمونه کشوری در سطح کشور مطرح شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در ادامه اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و پیوند مردم با ولایت است و تبریز به عنوان شهر اولین‌ها در 8دی ماه سال 88 موجب خیزش عمومی در جامعه و  سراسر کشور شد.

گل‌محمدزاده، عامل رهبری، مردم و مکتب را جزو مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب چهار دستاورد بزرگ استقلال، آزادی، جمهوری و اسلامی داشت و تحلیلگران سیاسی از 9دی به عنوان انقلاب سوم نام می‌برند و این تحلیل درستی است.

وی با اشاره به وقوع سه انقلاب در ایران اسلامی خاطرنشان کرد : تحلیلگران سیاسی معتقدند وقوع  انقلاب اسلامی  انقلاب اول، تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم و حماسه 9دی انقلاب سوم است و هر کجا که استکبار در آنجا حضور دارد انقلاب اسلامی در آنجا تاثیرگذار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان در تمام مراحل انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز دشمنان انقلاب به تمام فتنه‌های خود ادامه می‌دهند و مقام معظم رهبری نیز در هر سخنرانی خود به این موضوع اشاره می‌کنند و این موضوع نشانگر این است که باید هوشیار باشیم.

گل‌محمدزاده ادامه داد: فتنه‌گران از اعمال فتنه‌‌انگیز خود توبه نکرده‌اند و در اثر اعمال این فتنه انگیزان مردم با بصیرت با اقتدار و بصیرت خود هدف‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: دشمنان در این برهه از انقلاب اقتدار نظام اسلامی و اتحاد مردم را هدف قرار داده بودند اما بصیرت و حضور همه جانبه مردم در تمام عرصه‌ها باعث شد تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر