کد خبر: 829862
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
با حضور استاندار اردبیل
با حضور استاندار اردبیل و در گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری، منتخبان حوزه راهداری، رانندگان نمونه و فعالان و خادمان صنعت حمل و نقل استان اردبیل تجلیل شدند.
به گزارش خبرنگار جوان‌ آنلاین از اردبیل، در این مراسم که در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد، برنامه‌های متنوع شامل موسیقی، نمایش طنز، قرائت شعر و سرودهایی در مقام رانندگان، راهداران و... اجرا شد تا در یک فضای شاد و مفرح خانواده بزرگ حمل و نقل، راهداری و رانندگان ساعاتی خوش را سپری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در این مراسم با قدردانی از تلاش راهداران که بی‌منت و در مسیر ایمنی تردد هموطنان انجام می‌دهند از آنها به عنوان فرشتگان نجات جاده‌های همراه با برف و کولاک استان که با به خطر انداختن جان خود آرامش را برای مسافران و رانندگان رقم می‌زنند، یاد کرد.

علی رحمتی اظهار کرد: 26 آذر در تبعیت رانندگان از فرمان امام راحل در سال 62 برای جابه‌جایی مایحتاج ضروری مردم از بنادر در سخت‌ترین شرایط دوران دفاع مقدس به ثبت‌ رسیده تا در همیشه تاریخ این روز یادآور تلاش رانندگانی باشد که با سختکوشی تمام در صنعت حمل و نقل با تحمل سرمای زمستان و گرمای تابستان در عرصه‌های اقتصادی کشور فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: راهداران در تأمین آرامش و آسایش همنوعان خود حتی با به خطر انداختن جان خود تلاشی خستگی‌ناپذیر حرکتی را انجام می‌دهند که این حرکت نشان از عشق و صداقت آنها دارد که در جابه‌جایی مسافر و در تقویت صنعت حمل و نقل تلاشی مجاهدانه انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با قدردانی از حضور استاندار اردبیل، فرماندار اردبیل و دیگر مسؤولانی که در این مراسم قوت قلبی برای تلاشگران این عرصه بودند، گفت: ما امسال در تقارن هفته حمل و نقل و روز راننده و راهدار با هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) تلاش کردیم تا برنامه‌های متنوعی را در گرامیداشت این ایام برگزار کنیم.

رحمتی با بیان اینکه ما در فصل زمستان شاهد فعالیت 120 اکیپ راهداری همراه با 411 نفر نیروی راهداری با 229 دستگاه ماشین‌آلات به عنوان فعالیت مستمر راهداری هستیم، افزود: در سال 94 با کاهش تلفات جاده‌ای در سطح کشور موفق شدیم رتبه برتر کشوری را به دست آوریم که امسال نیز همین روند کاهش تلفات را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم.

وی از همراهی صادقانه خانواده‌های راهداران و رانندگان نیز قدردانی کرد و ادامه داد: خانواده‌های این جهادگران با مجاهدت خاموش سعی می‌کنند بهترین فضا را برای امنیت خاطر فعالان صنعت حمل و نقل فراهم کنند که ما از حضور آنها در این مراسم قدردانی می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر