کد خبر: 829790
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
رئیس پلیس راه آذربایجان غربی:
رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: با وجود بارش برف، تردد در جاده‌های آذربایجان غربی روان است.

عباس فرمانی در گفتگو با خبرنگار جوان آنلاین  از ارومیه با اشاره به بارش برف به ویژه در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی و مرکز این استان، اظهار داشت: تردد در جاده‌های آذربایجان غربی روان است.

وی تصریح کرد: با شروع بارش برف در شهرهای مرکزی و جنوبی استان آذربایجان غربی، لازم است رانندگان حتما زنجیر چرخ و سوخت کافی در خودرو خود به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد: آن دسته از خودروهایی که فاقد زنجیرچرخ هستند اجازه تردد در محورهای مواصلاتی استان را نخواهند داشت، بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان در جاده‌های استان آذربایجان غربی تاکید کرد.

این مسؤول با بیان اینکه هم اکنون سطح جاده‌های استان آذربایجان غربی لغزنده است، یادآور شد: بر این اساس لازم است رانندگان بیش از پیش نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام داشته باشند تا شاهد خسارت جانی و مالی نباشیم.

فرمانی با بیان اینکه در صورت عدم ضرورت، لازم است رانندگان از ورود به محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی خودداری کنند، اظهار داشت: در زمان بارش از ورود به جاده‌های استان تا حد امکان خودداری شود.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی زمینه کاهش میزان تصادفات را فراهم می‌آورد، اعلام کرد: باید در زمان بارش برف بیش از پیش نکات ایمنی رعایت شود و رعایت سرعت مطمئنه نیز در هر زمانی توصیه می‌شود.

این مسؤول خواستار استعلام وضعیت جاده‌های استان در زمان بارش برف توسط رانندگان شد و گفت: لازم است رانندگان از طریق  شماره‌گیری 141 نسبت به اطلاع از وضعیت جوی استان قبل از ورود به جاده‌ها کسب اطلاع کنند تا با آمادگی بیش‌تری اقدام به مسافرت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر