کد خبر: 829773
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
استاندار البرز:
استاندار البرز گفت: حماسه 9 دی نشانه بصیرت و بیداری مردم ایران اسلامی بود که همواره در مقابل تعرض و تهاجم دشمنان آگاهانه وارد صحنه شده اند.

سید حمید طهایی در نشست تشکل های دانشجویی با استاندار البرز که در دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به حماسه 9 دی گفت: مردم ایران هر کجا احساس کردند که ارزش ها و باورهای آنها مورد تعرض قرار گرفته با حضور گسترده در جهت مقابله با هنجارشکنان اقدام کرده اند.

وی افزود: مردم بصیر ایران از ارزش ها و آرمان های خود در ادوار مختلف دفاع و با بصیرت و آگاهی از انقلاب و اهداف ارزنده آن حمایت خود را اعلام کردند.

استاندار البرز اضافه کرد: هر زمانی که نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تعرض قرار گرفت ملت ایران بسیجی وار وارد صحنه شده است.

طهائی با اشاره به ضرورت برقراری امنیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برای دانشجویان، افزود: دانشجویان باید با درایت کافی در چارچوب قوانین درخواست های خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: دانشجو پس از طی دوران تحصیل به اشتغال پایدار نیاز دارد از این رو در پیشنهادی به یکی از دانشگاه های استان بر اشتغالزایی برای 20 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه تاکید شد.

طهایی گفت: مسئولان دانشگاه ها باید با بررسی جامع در کشور به نیازها اهمیت بیشتری بدهند و برخی رشته هایی که برای پیشرفت کشور و به تبع ان استان نیاز است احصا شده و بیشتر به انها پرداخته شود.

وی افزود: دانشجویانی که در پایان نامه های خود به بررسی و ارائه راهکار پیرامون مشکلات و موانع استان می پردازند می توانند از حمایت استانداری برخوردار شوند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه دانشجو باید اگاه به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه باشد اضافه کرد: دانشجویان دارای روحیه مخلص و آزاده ای هستند از این رو انتظار چنین برخوردی را از مسئولان در رده های مختلف نیز دارند.

وی گفت: در همایش ها و جلساتی که دانشجویان برگزار می کنند ابراز عقیده در چارچوب قانون و بدون ساختار شکنی مجاز است و اندیشه های مختلف باید در این محدوده به بحث و تبادل نظر ازادانه بپردازند.

طهایی با اشاره به اینکه 16 آذر تنها یک نماد از حضور دانشجویان است افزود: دانشجویان همواره در ابعاد مختلف جامعه حضور تاثیر گذاری داشته اند و به عنوان افرادی پویا، حقیقت جو و دلسوز نقش آفرینی کرده اند.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می شود که شورای مدیران دانشگاه ها در استان تشکیل شود و به بررسی موانع و مشکلات دانشجویان بپردازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار