کد خبر: 829498
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
حاشيه‌هاي جديد پرسپوليس و استقلال
پايان نيم‌فصل اول با آغاز حواشي جديد دو تيم سرخابي پايتخت همراه بود. تيم‌هايي كه اگرچه در طول فصل حاشيه‌هاي زيادي را تجربه كردند، اما...
دنيا حيدري
پايان نيم‌فصل اول با آغاز حواشي جديد دو تيم سرخابي پايتخت همراه بود. تيم‌هايي كه اگرچه در طول فصل حاشيه‌هاي زيادي را تجربه كردند، اما اكنون با شرايطي به مراتب سخت‌تر مواجه شده‌اند. حاشيه‌هايي كه مي‌تواند آنها را متضرر كند. 
  
جدايي غيرمنتظره و ترفندي كه باز هم جواب نداد!
كمتر كسي تصورش را مي‌كرد كه راه منصوريان و رحمتي به اين زودي از هم جدا شود. خصوصاً اينكه منصوريان به‌خاطر رحمتي ابتداي فصل قيد برخي بازيكنان تيم را زده و در خروجي باشگاه را به آنها نشان داده بود، اما گلر استقلال باز هم از واژه‌اي استفاده كرد كه يك‌بار پيش از اين او را از جام جهاني دور كرده بود و حالا از استقلال. چند سال قبل كه او تصميم گرفت براي محكم كردن جايگاه خود در تيم ملي از واژه خداحافظي استفاده كند، كرش به نظر او احترام گذاشت و با بيان اينكه «بازيکني که يک‌بار اشتباه کرده، تضميني وجود ندارد که دوباره اشتباه نکند.» براي هميشه قيد گلر اول تيم ملي را زد و روي ديگر دروازه‌بان‌ها سرمايه‌گذاري كرد. اتفاقي كه البته براي رحمتي تجربه نشد تا بار ديگر با واژه «تو را به خير و ما را به سلامت» مواجه شود. البته اين‌بار نه زبان كرش‌ كه از زبان منصوريان، سرمربي استقلال. 

آتش اين كدورت اگرچه با نيمكت‌نشيني رحمتي در بازي با سپاهان عيان شد، اما داستان به قبل‌تر برمي‌گشت. صبر منصوريان در واقع در جريان بازي با پديده بود كه لبريز شد و او را به فكر فرو برد. همان زمان كه رحمتي براي حضور در تركيب اصلي تيم و حفاظت از دروازه استقلال با دست پس مي‌زد و با پا پيش مي‌كشيد و به بهانه بيماري و دل‌درد و مريضي تا ورود تيم به ميدان بارها گفت كه بازي مي‌كند و بازي نمي‌كند و سرانجام درون چهارچوب دروازه نيز كه قرار گرفت عملكردي خوب از خود به نمايش گذاشت تا به منصوريان ثابت كند به او نياز دارد و... . 

سرمربي جوان استقلال كه در طول نيم‌فصل اول اشتباهات زيادي داشته، اما در اين مورد سعي كرد قاطعانه‌تر از آن چيزي تصميم‌گيري كند كه رحمتي تصورش را مي‌كرد. شايد دروازه‌بان استقلال تصور مي‌كرد اين راهكار جواب خواهد داد و او مي‌تواند جايگاهش را در تيم محكم‌تر كند، اما تصميم منصوريان براي نشاندن او روي نيمكت در بازي با سپاهان، نشان داد كه رحمتي يك‌بار ديگر اشتباه كرده است.

شايد از نظر رحمتي، اين بهترين فرصت بود. بازي مساوي تمام شد و استقلال دو امتياز از دست داد. اتفاقي كه شايد اگر رحمتي درون دروازه بود رخ نمي‌داد. همين باعث شد تا گلر اولي آبي‌پوشان در فرودگاه و در راه بازگشت به تهران، به واسطه خرمگاه، به منصوريان مي‌گويد كه اگر قرار بر نيمكت‌نشيني است، رضايتنامه‌اش را بدهد. او حتي به افتخاري و بابايي هم مي‌گويد كه نمي‌تواند نيمكت‌نشين باشد و اگر اينطور باشد از تيم مي‌رود و شايد به همين دليل هم هست كه افتخاري بي‌پنهان‌كاري اعتراف مي‌كند كه روابط منصوريان و رحمتي شكرآب است. حرف‌هاي رحمتي البته جنبه تهديد دارد اما گويا حرف دل منصوريان است، چراكه در صحبت با دروازه‌بان اول تيمش، خود نيز چنين پيشنهادي را مي‌كند و در خروجي را نشان مي‌دهد تا گلر استقلال بعد از بازي با سپاهان در صفحه شخصي‌اش بنويسد «به هر کسي اعتماد نکنيد، شيطان هم روزي فرشته بوده است» و به فكر تيم ديگري باشد. تيمي كه شايد نفت تهران باشد. تيم علي دايي كه اتفاقاً درون چهارچوب دروازه با مشكل مواجه است و گويا پيغام‌هايي هم براي رحمتي فرستاده!
  
خداحافظي طاهري، بحران جديد پرسپوليس
باشگاه پرسپوليس روز گذشته بار ديگر در صدر اخبار قرار داشت. نه چون اين تيم به‌رغم حاشيه‌هاي فراوان، قهرمان نيم‌فصل شد. بلكه به دليل انتشار خبري مبني بر ارسال نامه خداحافظي طاهري، سرپرست باشگاه به وزارت ورزش. نامه‌اي كه باشگاه پرسپوليس و خمارلو، روابط عمومي باشگاه ارسال آن را كاملاً تكذيب مي‌كند. خبر رسيدن نامه خداحافظي طاهري به وزارت ورزش در حالي روز گذشته روي خروجي خبرگزاري‌ها قرار گرفت كه سرپرست باشگاه تهراني در انتظار مساعدت وزير براي ادامه حضورش در اين تيم بود. طاهري دو ماه قبل طي جلسه‌اي به سلطاني‌فر مي‌گويد كه اگر موافق ادامه حضورش در پرسپوليس است، اقدامات لازم را براي گرفتن مجوز انجام دهد، چراكه او در آستانه بازنشستگي قرار دارد. وزير هم البته به‌طور ضمني قول مساعدت مي‌دهد. درحالي كه شنيده مي‌شد طاهري به دليل آنكه از منسوبين نزديك به گودرزي است، احتمال تغييرش بيشتر از سايرين خواهد بود، اما با نرسيدن خبري از سوي وزارت مبني بر انجام دادن اقدامات لازم براي گرفتن مجوز ادامه حضور طاهري در پرسپوليس، آن هم در شرايطي كه به زودي قرار است مجمع براي انتخاب مديرعامل جديد تشكيل جلسه دهد. طاهري با واريز اولين حقوق بازنشستگي دوباره نزد وزير مي‌رود و از او بابت قول قبلي سؤال مي‌کند که اگر وزير مايل به اخذ اين مجوز است، بگويد تا او پرسپوليس را ترك كند. مسئله‌اي كه طي نامه‌اي محرمانه به وزير گفته مي‌شود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار