کد خبر: 829494
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
در دومین روز از هفته بصیرت:
همزمان با دومین روز از هفته بصیرت و میثاق با ولایت کتاب «تجلی قدرت الهی» به دست نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
هوشیار طهماسبی

به گزارش جوان رئیس ستاد نهم دیماه استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه مراسم رونمایی از این کتاب که در دفتر نماینده ولی فقیه  برگزار شد گفت: این کتاب در سه بخش فتنه شناسي، حماسه مردمي نهم دي و جنگ نرم گردآوری شده است.

علی گرجی  حماسه نهم دیماه را نقطه عطفی در وقایع بعد از انقلاب خواند و افزود: ويژگي های اساسي«فتنه»، شگردهای فتنه‌انگیزان، برنامه دشمن در زمان فتنه از منظر ولايت، شيوه‌هاي مبارزه با فتنه، وظيفه نخبگان در زمان فتنه از منظر ولايت و عوامل مردودي خواص در  زمان فتنه‌ها برخی از مباحث مطرح شده در این کتاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برنامه دشمن در زمان فتنه 88 سلب اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود افزود: فتنه پیچیده‌ای که بوجود آمد با حضور پرشور و خودجوش مردم در صحنه به کلی از بین رفت ولی برای خشکاندن ریشه‌های آن باید تلاش کرد.

به گفته وی وظیفه همه دلسوزان انقلاب‌اسلامی است که با آگاهی بخشی به نسل جوان و تبیین فضای غبارآلود زمان فتنه، نگذارند توطئه‌های دشمنان در کشور طراحی و اجرا شود.

گفتنی است این کتاب توسط ستاد نهم دیماه استان طراحی و  تدوين و با همت مديريت بانک انصار چهارمحال و بختیاری در2000 جلد منتشر گردید که در پایان نشست مردمی «فتنه‌شناسی و حماسه نهم دی‌ماه» به دست مبارک حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده محترم ولی فقیه در استان رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر