کد خبر: 829388
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان‌غربی خبرداد
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره علامه حلی در سال آینده در استان برگزار و بومی‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین  از ارومیه حجت‌الاسلام حمید راحلی امروز در نشست تخصصی پژوهشی اساتید و طلاب استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هم اکنون وجه تمایز کشورهای پیشرفته و در حال توسعه"تولید علم"بوده که در سایه تحقیق و پژوهش حاصل می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان‌غربی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم فرمودند، درک عمیق مسائل بدون تحقیق و پژوهش امکان‌پذر نیست.

وی آیت‌الله قریشی را از علمای بنام و مفسر بزرگ و پژوهشگر نمونه دانست و تصریح کرد: باید نام ایشان جزو چهره‌های ماندگار ثبت شود.

راحلی افزود: امید است با تربیت جنبه پژوهشی در مسائل آموزشی در استان بتوان به تولید انبوه علم رسیده و به ویژه در آذربایجان‌غربی مبحث"کلام" ضروری است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش در استان بیان کرد: در این هفته از برترین‌های پژوهشی آذربایجان‌غربی تجلیل شده و علاوه بر افتتاح نمایشگاه کتاب ویژه طلاب، 12 کانون پژوهشی استان نیز فعال می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره"علامه حلی" در سال آینده در استان اظهار داشت: این جشنواره در سال 96 در آذربایجان‌غربی بومی‌سازی می‌شود.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر