کد خبر: 829231
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
دبیر هیأت والیبال استان سمنان مطرح کرد
دبیر هیأت والیبال استان سمنان، مسائل مالی و مشکلات جذب اسپانسر را مانع حضور والیبال سمنان در رقابت‌های کشوری بیان کرد.

امیر عرب‌اسماعیلی اظهار داشت: نبود اسپانسر قوی عامل غیبت تیم‌های والیبال سمنان در زیرگروه و سوپر لیگ کشور بوده و این در حالی است که سمنان استانی والیبال‌خیز محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پیشینه والیبال در استان سمنان اضافه کرد: سمنان، استانی والیبال‌خیز در کشور بوده و از ظرفیت خاصی در این رشته پرطرفدار برخوردار است.

دبیر هیأت والیبال استان سمنان گفت: انتظار داریم مسؤولان فدراسیون والیبال و وزارت ورزش و جوانان از استان سمنان که در حوزه والیبال شهره و آوازه‌ای داشته است، حمایت کنند و شرایط حضور نمایندگان سمنان را در زیرگروه، سوپر لیگ و دسته یک فراهم آورند.

عرب‌اسماعیلی با بیان اینکه متأسفانه تنها دلیل عدم حضور نمایندگان سمنان در این‌گونه رقابت‌ها، بحث مسائل مالی و مشکلات جذب اسپانسر است، تصریح کرد: امیدواریم در این راستا شاهد کمک‌هایی باشیم.

دبیر هیأت والیبال استان سمنان با تأکید بر اینکه استان سمنان در رشته والیبال بازیکنان خوبی دارد، افزود: استان سمنان از مربیان بین‌المللی هم بهره‌مند است و داوران خوبی در استان داریم.

عرب‌اسماعیلی بیان کرد: اگر تعداد اسپانسرها و حامیان تیم‌های والیبال در استان افزایش یابد، قول می‌دهیم که در شاهرود و سایر شهرها نه‌تنها در دسته اول بلکه در زیرگروه هم تیم‌های خوبی را معرفی کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار