کد خبر: 829172
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

استقلال و سپاهان // نويدكيا

تهیه‌کننده «فوتبال برتر» اعلام کرد که بازی اسنقلال و سپاهان حتماً امروز در قالب این برنامه از شبکه سه پخش می‌شود.

ساعاتی پیش کانال خبری باشگاه استقلال اعلام کرد در جلسه هماهنگی این دیدار به مسؤولان دو تیم اعلام شده که به دلیل مشکلات سخت‌افزاری مصاف حساس دو تیم سپاهان و استقلال پخش تلویزیونی زنده نخواهد داشت؛ این در حالی است که تهیه‌کننده برنامه «فوتبال برتر» پخش نشدن این مسابقه را نادرست می‌داند.  

مهدی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دیدار استقلال و سپاهان از ساعت ۱۴:۳۰ شروع و به صورت قطعی از تلویزیون پخش می‌شود؛ واحد سیار برنامه هم‌اکنون در زمین مستقر و در حال آماده شدن است.

او درباره علت اینکه کانال خبری باشگاه استقلال خبر از پخش نشدن این بازی از تلویزیون را داد، اظهار کرد: فکر می‌کنم به دلیل مشکلات سخت‌افزاری یا آماده نبودن زمین، در جلسه هماهنگی این دیدار به مسؤولان دو تیم این موضوع عنوان شده است. اما به طور قطع بازی استقلال - سپاهان امروز پخش می‌شود.

هاشمی همچنین اعلام کرد که گزارشگری بازی بر عهده علیرضا جماعتی است و بخش کارشناسی برنامه با اجرای جواد خیابانی، میزبان محمدبیژن ذوالفقارنسب (کارشناس فوتبال) است.

به گزارش ایسنا، مسابقه تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان - استقلال، یکشنبه (۵ دی ماه) از ساعت ۱۴:۳۰ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این مسابقه از سری رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر جام خلیج فارس است که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار