کد خبر: 829154
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با توجه به افزایش تردد در برخی جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل، این جاده‌ها به صورت مناسب ایمن‌سازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مجید خدابخش در جلسه ایمن‌سازی جاده‌ها در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان استان اردبیل ایمن‌سازی و استانداردسازی جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل است و در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جاده‌های مواصلاتی اردبیل که با افزایش تردد مواجه شده‌اند، ایمن‌سازی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون عملیات اجرایی سد خداآفرین به صورت 3 شیفته انجام می‌شود، افزود: در این زمینه با افزایش ماشین‌آلات و تردد وسائل نقلیه روبه‌رو هستیم که نیاز است این جاده‌ها به صورت ویژه ساماندهی شود.

استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای ساماندهی جاده اردبیل-پارس‌آباد خبر داد و تصریح کرد: این جاده برای استان اردبیل از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید راه و شهرسازی استان اردبیل تمهیدات لازم را برای استانداردسازی این جاده انجام دهد.

خدابخش بیان کرد:‌ از پلیس‌راه استان اردبیل و راه و شهرسازی استان اردبیل درخواست داریم که نسبت به ایمن‌سازی جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل اقدامات اساسی انجام دهند، چرا که یکی از راه‌های توسعه سرمایه‌گذاری در حال حاضر ایجاد زیرساختهای جاده‌ای است و نباید از این امر به هیچ وجه غافل شد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون در ساماندهی جاده‌های استان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده و انتظار می‌رود این اقدامات توسعه یابد تا بتوانیم دغدغه و نگرانی‌های مردم استان اردبیل در حوزه راه را برطرف سازیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر