کد خبر: 829153
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: در ۹ ماهه نخست امسال به میزان ۱۴۸ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت در اردبیل تولید و پخش شده است.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،حمید لطف‌اللهیان در جلسه بررسی وضعیت تولید آسفالت در اردبیل اظهار داشت: با توجه به آمار ارائه شده از سوی سازمان فنی و عمرانی شهرداری اردبیل مشخص شده که فرآیند تولید و پخش آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح شهر با فعالیت سه کارخانه با ظرفیت اسمی 80، 120 و 160 تنی نسبت به تولید و پخش آسفالت در معابر سطح شهر انجام می‌شود.

وی افزود: دو کارخانه سنگ‌شکن نیز با قابلیت تولید و فرآوری بیش از یک هزار و 500 تن مصالح در هر روز کاری در این مجموعه مشغول فعالیت بوده  و مصالح تولید و فراوری شده در این کارخانه‌ها شامل انواع ماسه، شن دانه متوسط و شن دانه درشت است که با کنترل کیفی روزانه، مطابق استانداردهای آزمایشگاه فنی مکانیک خاک مستقر در کارخانه تولید شده و برای تولید آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در 9 ماهه نخست امسال موفق به تولید و پخش آسفالت به میزان 148 هزار و 600 تن در قالب آسفالت‌ریزی تک لایه با ضخامت 7 سانتی‌متر به مساحت کلی 700 هزار مترمربع شده‌ایم که امیدواریم بتوانیم این میزان را با هدف اتمام آسفالت‌ریزی در سطح شهر اردبیل افزایش دهیم.

لطف اللهیان بیان کرد: آسفالت‌ریزی در سطح شهر به روش‌های بکارگیری پیمانکاران لکه‌گیر، بکارگیری پیمانکاران آسفالت‌ریز کلی، بکارگیری پیمانکاران پخش آسفالت با دستگاه فینیشر برای شهرداری‌های مناطق چهارگانه و دو اکیپ فینیشر سازمان عمران برای انجام آسفالت رویه معابر اصلی و فرعی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: آسفالت‌ریزی دولایه با لایه آستر به ضخامت 5.5 و لایه رویه به ضخامت 5.6 سانتی متر به مساحت کلی 200 هزار متر انجام شده و برآورد هزینه تولید، حمل و پخش آسفالت را برابر نرخ روز در مجموع به 290 میلیارد ریال رسیده است که تاکنون در این بخش هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر