کد خبر: 829152
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه متاسفانه در حال حاضر برنامه‌های کاهش فقر مورد غفلت واقع شده، انتظار می‌رود از این پس استفاده از برنامه‌های فقرزدایی در استان اردبیل مورد توجه واقع شود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ازاردبیل،بهروز زلالی در جلسه بررسی راهکارهای ساماندهی کودکان کار در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه متاسفانه در حال حاضر برنامه‌های کاهش فقر مورد غفلت واقع شده، انتظار می‌رود از این پس استفاده از برنامه‌های فقرزدایی در استان اردبیل مورد توجه واقع شود.

وی افزود: برنامه‌های کاهش فقر در استان اردبیل در طی چندین سال گذشته تدوین شده ولی متاسفانه این برنامه‌ها مورد توجه قرار نگرفته که انتظار می‌رود از این پس برنامه‌های فقرزدایی را در استان اردبیل مورد توجه قرار داده شود و دستگاه‌های اجرایی مربوطه این موضوع را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: نیاز است سند کاهش فقر به عنوان وظایف اصلی دستگاههای مربوطه مشخص شده و مورد توجه واقع شود تا بتوانیم این مشکلات را به طور اساسی بررسی کرده و راهکارهای لازم و مورد نیاز را با هدف فقرزدایی در دستور کار قرار دهیم.

زلالی بیان کرد: متاسفانه یکی دیگر از مسائلی که در این رابطه به وجود می‌اید، به کار گمارده شدن کودکان به کار است که انتظار می‌رود در این راستا ظرفیت سایر دستگاهها به غیر از بهزیستی، کمیته امداد، شهرداری و نیروی انتظامی استفاده شود تا بتوانیم مشکلات کودکان کار را در حد امکان برطرف سازیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه‌های پیشین، ارائه تسهیلات 3 میلیون تومانی می‌تواند کمکی برای ایجاد مشاغل خانگی و کوچک باشد که انتظار می‌رود در این راستا بانک‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم از این طریق تسهیلاتی را برای نیازمندان فراهم سازیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر