کد خبر: 829145
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
مدیرکل راهداری استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پاسگاه پلیس‌راه اردبیل – سرچم حد فاصله تونل‌های ۱۱ و ۱۲ این محور در حال احداث بوده و سال آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل،علی رحمتی در مراسم تجلیل از فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل که در سالن فدک برگزار شد اظهار داشت: استان اردبیل در کاهش تلفات جاده‌ای در سال 94 با 29 نفر کاهش نسبت به سال  93 رتبه نخست کشوری را کسب کرد که در 8 ماهه امسال نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا به امروز حدود 7 درصد آمار تلفات جاده‌ای در استان اردبیل کاهش داشته است.

وی گفت: در حال حاضر به تعداد 10 مجتمع خدماتی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی اردبیل در حال بهره‌برداری است که به طور حتم می‌تواند تحول عظیمی در آسایش و رفاه همشهریان و مسافران داشته باشد و مشکلات زیادی را در این زمینه برطرف سازد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد جابه‌جایی کالا و مسافر کشور از طریق حمل و نقل زمینی و شبکه گسترده راهها انجام می‌شود این امر بیانگر اهمیت راه و راهداری بوده که این اداره کل، با توجه به برخورداری بیش از 6 هزار و 371 کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راههای اصلی و فرعی و راههای روستایی اقدام به ارائه خدمات به مردم می‌کند.

رحمتی تصریح کرد: این اداره کل با  120 اکیپ و پشتیبانی در 9 راهدارخانه ثابت، 3 راهدارخانه سیار، 229 دستگاه ماشین‌آلات راهداری و 411 نفر نیروی انسانی در بحث راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعال بوده و در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یکی از مجهزترین مراکز مدیریت راههای کشور و بهره‌مندی از سامانه‌های کنترل و نظارت جاده‌ای را در اختیار دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 3 پاسگاه پلیس‌راه در جاده‌های استان اردبیل احداث می‌شود که پاسگاه پلیس‌راه اردبیل – سرچم حد فاصله تونل‌های 11 و 12 این محور در حال احداث بوده و سال آینده افتتاح می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر