کد خبر: 829080
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: ایجاد 6 تصفیه خانه پساب در کرج در دستور کار قرار دارد که یک مورد تا پایان امسال و 5 تصفیه خانه نیز در سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

محمد رضا زین العابدینی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان، افزود: روش های نوین آبیاری فضای سبز برای صرفه جویی در مصرف آب در دستور کار است.

وی ادامه داد: در این زمینه استفاده از پساب تصفیه شده مد نظر قرار دارد که سازمان پارک ها طبق مصوبه دولت باید برای استفاده از این امکان برنامه ریزی داشته باشد.

زین العابدینی گفت: اکنون طراحی و ساخت یک تصفیه خانه به ظرفیت هزار متر مکعب صورت گرفته و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: مکان یابی برای ساخت تصفیه خانه صورت گرفته و پیش نویس قراردادی نیز برای همکاری با اصفهان در این رابطه تنظیم شده است.

مدیر عامل سازمان پارک ها کرج خاطر نشان کرد: بررسی اثرات محیط زیستی نیز انجام شده و برای 5 تصفیه خانه برای سال 96 نیز در نقاط مختلف استان برنامه ریزی شده است.

این مسئول اضافه کرد: توسعه فضای سبز با کاشت درختچه های کم آب بر نیز در فضای گسترده ای صورت گرفته است.

وی گفت: در این رابطه شرکت آب و فاضلاب استان البرز برای اختصاص پساب برای تصفیه و استفاده از آن در فضای سبز استان نیز باید همراهی و تعامل ویژه ای داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار