کد خبر: 828831
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
داماد خشمگين در يكي از روستاهاي شهرستان فهرج كرمان 10 عضو خانواده همسرش را با شليك گلوله به قتل رساند و چهار نفر را مجروح و راهي بيمارستان كرد.
به گزارش خبرنگار ما ساعت 17 و 30 دقيقه روز پنج‌شنبه، دوم دي‌ماه اهالي روستاي جهان آباد فهرج با شنيدن صداي تيراندازي در يكي از خانه‌ها به سرعت خود را به محل حادثه رساندند. آنها با ديدن پيكرهاي خونين اعضاي خانواده، پليس و امدادگران را از ماجرا با خبر كردند. بررسي‌هاي بعدي نشان داد كه 10 نفر از اعضاي اين خانواده با شليك گلوله به قتل رسيده‌اند. چهار نفر ديگر كه دچار جراحت شده بودند، به بيمارستان پاستور شهرستان بم منتقل شدند. تحقيقات پليس خيلي زود نشان داد كه عامل حادثه داماد 26 ساله خانواده است كه بعد از حادثه متواري شده است. همسر وي در اولين تحقيقات گفت: متهم پسر خاله من است كه يك سال و نيم قبل به خواستگاري‌ام آمد و با هم عقد كرديم. بعد از آن بود كه با هم اختلاف پيدا كرديم و پدرم با عروسي ما مخالفت كرد. ساعتي قبل عده‌اي از بستگان براي عيادت يكي از اعضاي خانواده‌ام در خانه ما ميهمان بودند كه شوهرم با اسلحه كلاشنيكف وارد شد. او ابتدا پدرم را مقابل در خانه به قتل رساند و سپس وارد خانه شد. ابتدا من را از جمع خانواده جدا كرد و بعد شروع به تيراندازي‌ و سپس از محل فرار كرد.

داوريان، رئيس دادگاه عمومي شهرستان فهرج گفت: حادثه در جريان اختلاف خانوادگي رقم خورده است و چهار مجروح حادثه در بيمارستان بستري هستند و تحقيقات براي بازداشت قاتل فراري كه از مجرمان سابقه‌دار است، در جريان است. وي گفت: 10 نفر از جمله پدر و مادر عروس، تعدادي از فرزندان و همسايگان خانواده در جريان حادثه كشته شده‌اند.
دكتر صديقي، رئيس بيمارستان پاستور بم هم گفت: سه نفر از مجروحان حادثه تحت عمل جراحي قرار گرفتند كه حال دو نفر از آنها وخيم است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار