کد خبر: 828689
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی خبر داد
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی از ثبت 22 هزار و 297 مورد ازدواج در آذربایجان‌غربی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین  از ارومیه محمد حیرت‌انگیز بعد از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: امسال 22 هزار و 297 مورد ازدواج در آذربایجان غربی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به آمار طلاق به ثبت رسیده در استان، تصریح کرد: در این مدت 4 هزار و 358 مورد طلاق نیز در آذربایجان غربی به ثبت رسیده است که نسبت ازدواج به طلاق در استان آذربایجان غربی 5.1 است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی با اشاره به نرخ ولادت در استان و مقایسه آن با کشور، خاطرنشان کرد: نرخ ولادت در کشور 19.3 در هزار بوده که این آمار در استان 20.7در هزار است.

این مسؤول نرخ فوت را در کشور 4.6 در هزار عنوان کرد و اظهار داشت: این نرخ در سطح استان 4.4 است که در زمینه نرخ فوت وضعیت بهتری نسبت به کشور داریم.

حیرت‌انگیز اذعان داشت: نرخ طلاق در کشور 2.3 در هزار در سطح کشور است که این نرخ در سطح استانی 2 در هزار است و در این میان نرخ ازدواج استان 10.1 در هزار بوده و این رقم در کشور 10.9 در هزار است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی میانگین سن ازدواج جوانان را در استان مورد اشاره قرار داد و گفت: میانگین سن ازدواج در بین پسران آذربایجان غربی 27.2 سال بوده و میانگین سن ازدواج دختران نیز 23.4 سال است.

این مسؤول میانگین سن طلاق استان آذربایجان غربی را در بین مردان 34.3 سال و در بین زنان 29.6 سال عنوان کرد و گفت: در شاخص‌های طلاق و ازدواج نسبت به میانگین کشوری در حد مطلوب‌تری قرار داریم


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر