کد خبر: 828687
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی:
مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 80درصد از را های روستایی آذربایجان غربی از راه آسفالته بهره مند هستند وامیداست در آینده راه های بیشتری را آسفالت کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین  از ارومیه عبدالحسین علی اکبری در نشست خبری اظهار داشت: هزار و 800 کیلومتر راه روستایی در استان وجود دارند که از این میزان 3 هزار و 800 کیلومتر آسفالت و 4 هزار کیلومتر دیگر نیز شوسه و خاکی هستند.

علی‌اکبری با اشاره به وجود 12 هزار کیلومتر راه در استان، اظهار داشت: از این میزان، 300 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و 2 هزار کیلومتر راه فرعی است.

وی با بیان اینکه در این خصوص 17 گشت سیار راهداری در 18 گردنه مهم و 71 گردنه روستایی ارائه خدمت می‌کنند، یادآور شد: در این راستا 51 دستگاه لودر% 50 گریدر، 47 بلدوزر کار برف‌روبی را عهده‌دار هستند.

این مسؤول با بیان اینکه 800 راهدار در محورهای استان فعال هستند، افزود: اگر نیاز باشد برای برف‌روبی از توان بخش خصوصی نیز بهره گرفته می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: امسال 370 دستگاه ناوگان باری در استان مورد نوسازی قرار گرفتند که این تعداد در سال گذشته 350 دستگاه بود که در این خصوص شاهد رشد 7.5 درصدی هستیم.

علی‌اکبری با بیان اینکه پنج مرز زمینی در استان داریم، اعلام کرد: در این میان آذربایجان غربی 23 درصد مرز زمینی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه به ادغام اداره راهداری با حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی خبر داد و هرگونه شایعه مبنی بر ریزش کارمندان را تکذیب کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: آن دسته از نیروهایی که در قالب نیروی قراردادی، ثبت شده و پیمانی هستند از کار بیکار نخواهند شد.

این مسؤل افزود: در این راستا نیروهای شرکتی که متغیر هستند امکان ریزش دارند چرا که این نیروها در قالب نیروهای شرکتی و از طریق شرکت‌ها به کار گرفته شده‌اند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر