کد خبر: 828683
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
در حالی که چند روز پیش مجید حیدری با انتشار عکسی از محمد نوازی در فضای مجازی و کانال تلگرامی خود از انعقاد قرارداد رسمی با این مربی سرشناس خبر داده بود اما این مربی با اخلاق این خبر را تکذیب کرد.
بازیکن و مربی سابق استقلال تهران در گفت‌و گو با خبرنگار جوان آنلاین، اظهار کرد: هنوز قرارداد رسمی با این باشگاه به ثبت نرساندم و برای حضور در اردبیل با آقای حیدری شرط و شروط گذاشتم که اگر ایشان ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی را قبل از شروع تمرینات پرداخت کند در آن صورت به اردبیل آمده و قرارداد رسمی با این تیم در هیأت فوتبال به ثبت می‌رسانم.

محمد نوازی در مورد ادعای مجید حیدری که حتی قسمتی از قراداد نوازی را هم پرداخت کرده است، تصریح کرد: به هیچ وجه این ادعا صحت ندارد و من از این ادعا کاملاً ابراز تعجب می‌کنم چرا که ریالی تاکنون دریافت نکردم و آن ادعا را نیز کاملاً تکذیب می‌کنم.

وی اعلام کرد: امیدوار بودم آقای حیدری به تعهداتش عمل کرده و زمینه فراهم‌ شود تا در کنار مردم خوب اردبیل روزهای خوبی با این تیم داشته باشم اما اگر ۳۰ درصد پرداخت نشود و با این شرایط و ادامه بد عهدی‌ها، حضورم در اردبیل را کنسل شده بدانید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر