کد خبر: 828678
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
با حضور مدیرکل نوسازی مدارس ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از خیرین و مسئولین محلی جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بن برگزار و طی آن از نیکوکاران این شهرستان تجلیل شد .
هوشیار طهماسبی

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری در این جشنواره مهندس بیژن حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر مهر ورحمت (ص) وصادق آل محمد (ع) با تجلیل از اقدامات ارزشمند خیرین مدرسه ساز یادآور شد : انسان هر کاری را که انجام می دهد ، نتیجه عملش را می بیند .

مهندس حیدری گفت: یکی از ارکان توسعه ، آموزش است و آموزش به مردم و توسعه علم و دانایی از نظر اسلام و احادیث نبوی (ص) و معصومین بسیار مهم و ارزشمند شمرده شده است .

همچنین از نظر نیاز اجتماعی امروز ، توسعه و تغییرات زیربنای اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی بسیار لازم و ضروری است .

پایین بودن سهم بودجه جهت احداث ، توسعه و تجهیز مدارس از بودجه عمرانی جوابگوی نیاز آموزش و پرورش نیست وبا توجه به گستره نیاز به تامین فضاهای آموزش وپرورش ، منابع دولتی نیازهای ما را نمی تواند تامین کند و به همین علت است که ما به کمک خیرین و متمکنین نیاز داریم. برگزاری مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز در واقع نهادینه کردن یک فرهنگ باارزش است

مهندس حیدری اقدامات خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه فضاهای آموزشی را نوعی توفیق الهی دانست و تصریح نمود خیرین با رهنمودهای الهی این توفیق را پیدا می کنند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر