کد خبر: 828660
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
از سوی مدیر عامل اتوبوسرانی وتاکسیرانی شهرداری تبریز؛
9 تن از تاکسیرانان فعال در سامانه 133 (تاکسی بی سیم) به علت ارائه بیشترین سرویس در حوزه تاکسیرانی به شهروندان تبریزی ، مورد تشویق و قدر دانی مدیر عامل این سازمان قرار گرفت.
فرخ جلالی تاکسیرانان را سفیران ایمنی وسلامت جامعه عنوان کرد وافزود: این 9 نفر تاکسیران در چند روز برودت هوا و برف ویخبندان بافعالیت بیشتر وارائه خدمات مطلوب موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورده اند بایستی تجلیل گردندتاکسیرانان افراد زحمت‌کشی هستند تجلیل از این عزیزان کار بسیار ارزشمندی است و لازم است از همه آنها همیشه مورد تقدیر قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: تاکسیرانان علیرغم مشکلات بسیاری که دارند، با روحیه، جدیت، اخلاص، مردم‌داری به خدمات خود ادامه می دهند تا بتوانیم هر روز نسبت به روز قبل رضایت بیشتر شهروندان را از ناوگان تاکسیرانی داشته باشیم.

ایشان با بیان این که تجلیل از رانندگان تاکسی همواره در دستور کار این شرکت قرار دارد و انجام این مهم باعث تشویق و ترغیب دیگر رانندگان زحمتکش می گردد.

براساس این گزارش  احد اصدقی، وحید سلامت دوست، محمد رضا بابازاده، غلامرضا عبداله زاده، مهدی ظریفی، علی نارهی ، احد پایدار، ایوب رضا اوغلی و خانم کیوانی  از بیست وپنجم  لغایت  بیست ونهم آذر ماه سالجاری  از جمع 300 نفر تاکسیرانان فعال در  سامانه  133  بیشترین سرویس و خدمت را بخود اختصاص داده  که با اهداء زنجیر چرخ و ضدیخ  از این عزیزان تجلیل و قدر دانی گردید.

گفتنی است سامانه 133 تاکسی بی سیم  وابسته به تاکسیرانی تبریز از فعال  ترین شبکه های خدمت در حوزه حمل ونقل عمومی بوده وشهروندان عزیز میتوانند هرگونه نظر، پیشنهاد و یا انتقادات خود را از طریق شماره تلفن های 34761000-34761001 با  مدیران این سازمان در میان بگذارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر