کد خبر: 828598
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
ناصر ملک مطیعی بازیگر مشهور و 86 ساله سینمای ایران، این روزها چه می کند؟ همین پرسش باعث شد تا گوشی تلفن را بردارم و شماره اش را بگیرم تا حال و احوالی با مردی داشته باشم که پس از سال ها دوری از سینما در فیلم «نقش نگار» ساخته علی عطشانی توانست بازی کند و در پرده نقره ای چهره اش نقش بندد.

به گزارش جام جم آنلاین، ملک مطیعی در حالی که صدایش گرفته بود و به دلیل سرماخوردگی به قول خودش چندان «میزان» نبود، پاسخگوی پرسش هایم شد.

او در پاسخ به احوالپرسی ما درباره این روزهایش به جام جم آنلاین گفت: مشکل از شناسنامه است، سرما خورده ام و کمی کسالت دارم و خیلی توان قول و قرار و گپ و گفت ندارم.

از ناصرخان ملک مطیعی پرسیدم، پس از فیلم «نقش نگار» آیا پیشنهاد جدیدی برای حضور دوباره در سینما داشته است یا خیر که گفت: پیشنهاد که بوده است اما من دیگر آن آدم 20 سال پیش نیستم، بخواهم قراری بگذارم و بروم سر صحنه و ... می خندد و می گوید همان طور که گفتم مشکل از شناسنامه است.

از این سوپراستار سال های دور می پرسم، سینمای امروز ایران را پیگیری می کند یا نه که پاسخ داد: بله البته بدون تعصب پیگیری می کنم، چند وقت پیش در مهرشهر کرج سینما رفتم. سینمای خوبی هم ساخته شده است و مردم استقبال خوبی دارند.

پرسیدم استاد چه فیلمی را در سینما دیدید؟ گفت: «بادیگارد» کار آقای حاتمی کیا و پرویز پرستویی نازنین.

پرسیدم آقای ملک مطیعی «بادیگارد» چطور بود؟ توضیح داد: فیلم خوبی بود، هم بازی آقای پرستویی عالی بود هم خود فیلم و مضمونش را دوست داشتم. امروز دنیا روی این سینمای ما حساب ویژه باز کرده است.

اینجای صحبتش ناخودآگاه نام کیارستمی را برد و گفت: خدا رحمت کند عباس کیارستمی را، کلی افتخار برای سینمای ما به دست آورد.

به او می گویم، اگر بخواهد دوباره در فیلمی بازی کند، مهمترین نگاه یا شرط یا انگیزه اش در پذیرش یک نقش جدید چه خواهد بود که گفت: به هر حال من در این سینما سوابقی دارم، خیلی وقت ها یادی از گذشته می کنم، دوست دارم این سابقه به بهترین شکل تکمیل شود، اشتباهاتم را در تکنیک، در داستان فیلم هایی که بازی کردم جبران و اصلاح کنم؛ اگرچه می دانم که دیر شده است ولی من هنوز عاشق سینما هستم، در دلم و روحم این شوق زنده است و با خاطره اش نفس می کشم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار