کد خبر: 828570
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام
سردارحسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ،سازمان بسیج رسانه استان ایلام به مناسبت سالروز 9 دی گفت:هر روز که پیش میرویم ارزشهای الهی انقلاب روشن تر میشود و جبهه دشمن عریان تر، بیانات امام (ره)دردهه 60 و فرمایشات رهبرانقلاب برای مابیشتر روشن می شود.
سردار حسینی خطاب به مسئولان ارشد استان گفت: جلسه و مسافرت در روز 9 دی معنا ندارد؛ 

حسینی اظهار کرد: حماسه بزرگ 9دی، انقلاب سوم فکری-انقلابی مابین جبهه اسلام ناب و اسلام سکولاری بود.

وی افزود: نقش رسانه در ترویج معارف انقلاب و 9 دی مانند نقش سنگر سازان بی سنگر برای رزمندگان است،جبهه مهندسی، برای رزمندگان سنگر می ساختند در حالیکه در معرض اصابت تیر دشمن بودن؛ امروزه نیز رسانه باید ترکش بخورد و حقایق جامعه را بیان کند.

حسینی ضمن تشریح فتنه 88 عنوان کرد: واقعیت و حقیقت 9 دی باید بازگو شود؛ این جریان توسط غرب به اعتراف کلینتون زمینه سازی شده بود و پولهایی از غرب دریافت کرده بودند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطر نشان کرد: در راس بیداری 9 دی، اقدامات انقلابی رهبر انقلاب به عنوان ناجی کشتی قابل هدایت انقلاب اسلامی بود که حق را از باطل تمیز داد.

حسینی تصریح کرد: در 9 دی وفاداری آحاد مختلف جامعه به انقلاب و امام حسین (ع) روشن شد که هرگاه پای قران، اسلام و نظام در بین باشد، مردم از خود میگذرند و از رهبر حمایت می کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با توجه به هدف اغتشاشگران تشریح کرد: هدف و بحث نتیجه انتخابات نبود؛ بلکه هدف شوراندن مردم به وسیله انتخابات بود که مردم آنگونه محکم جواب این عده قلیل را دادند.

وی با توجه به حضور مسئولین در برنامه 9 دی بیان کرد: باید بخواهیم که مسئولین و سیاسیون در راهپیمایی حضور یابند و مشی خود را مشخص کنند، معنایی ندارد در روز 9 دی مسافرت و بهانه ای غیر ضروری پیش آید؛ حضور در یک برنامه 2ساعته وظیفه مسئولین است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر