کد خبر: 828562
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
حضور بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم و کم‌تر برخوردار و فعالیت‌های این بنیاد در زمینه‌ی توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی و ایجاد زیرساخت‌هایی هم‌چون مراکز آموزشی و خانه‌های بهداشت، مي‌تواند در بهبود وضعيت مردم استان خوزستان تحولي اساسي و مناسب ايجاد كند.

عباس پاپي‌زاده نماینده‌ی مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با عنوان كردن مطلب فوق درباره‌ی عملکرد این بنیاد در دزفول و سایر شهرهای استان خوزستان گفت: بنياد برکت طي سال‌هاي اخير و در فعاليت‌های خود هدف‌گذاري‌هاي بي‌شماري در استان داشته و به تازگي هم شاهد به ثمر نشستن و افتتاح 5 باب مدرسه با تجهيزات كامل در شهرستان دزفول بوديم.

وي نوسازي و مرمت مساجد قديمي شهرهاي مختلف استان، بهره‌برداري از نزديك به 2 هزار واحد مسكن محرومین و نيروگاه سيكل تركيبي را مورد اشاره قرار داد و گفت: اين اقدامات توانسته روحيه‌ی دوچندان به مردم اين مناطق محروم بدهد و انشاءالله شاهد پيشرفت و آباداني باشيم.

پاپي‌زاده كلنگ‌زني احداث بيمارستان 400 تخت‌خوابي در دزفول با مشاركت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنياد بركت را يكي از اساسي‌ترین و ماندگارترين كارهاي اين بنياد در جهت بهداشت و سلامت استان خوزستان دانست و ادامه داد: مردم قدر اين زحمات و تلاش‌ها را مي‌دانند و به وجود چنین بنیادی افتخار مي‌كنند.

نماينده‌ی مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين‌كه متأسفانه خيلي از نهادها براي كمك به مناطق محروم و مردم رنج‌ديده‌ی آن پيش‌قدم نمي‌شوند، افزود: ولي بنياد بركت با جان و دل در حال تلاش براي آباداني كشور است. وی تصريح كرد: توانمندسازیمردمازنظراقتصادی و ايجاد شغل پايدار با كمك به تعاوني‌هاي روستایي، كشاورزان و دامداران نيز از جمله اقدامات جهادي اين بنياد به شمار می‌رود.

وي با بيان اين‌كه بنياد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بسیاری از مناطق محروم كه نام و نشاني ندارند و كم‌تر به آن‌ها سر زده مي‌شود، مي‌رود، افزود: كمك به مناطق محروم، ايجاد اشتغال،انجام امور زیربنایی و نوسازي مدارس و خانه‌هاي بهداشت مطمئناً مي‌تواند در بهبود وضعيت مردم استان تحولي اساسي و مناسب ايجاد كند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار