کد خبر: 828544
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
با توجه مذاکرات مسئولین ستاد نانو ریاست جمهوری و سازمان های استانی، این ستاد موافقت خود را برای حمایت از پروژه های استان بوشهر در حوزه دریانوردی، آب و فاضلاب و نفت، گاز و انرژی اعلام نموده است و ان شاءالله اتفاقات خوب و تأثیرگذاری در این زمینه خواهد افتاد.

دکتر رضا آذین رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر با اعلام اين خبر گفت: هفته نانو فناوری استان بوشهر، دهمین هفته استانی نانو در کشور بود که با هدف ترویج فناوری نانو در بین اقشار مختلف جامعه و در سه حوزه دانش آموزی، دانشجویی و صنعتی برگزار شد.

وي با بیان اینکه در طول هفته نانو فناوری ده ها برنامه آموزشی ترویجی در سراسر استان برگزار شد ادامه داد: برنامه های شاخص این هفته با توجه به ظرفیت های بومی و منطقه ای استان از جمله نفت، گاز و انرژی، دریا و دریانوردی، کشاورزی، صنایع بالادستی و پایین دستی و همچنین حوزه های حیاتی و مهم مانند آب و صنایع غذایی بود كه اجرا شد.

آذين با اشاره به برگزاری سمینار آموزشی نانو فناوری برای دانش آموزان روستایی استان نیز گفت: با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی شهید خوشبخت، سمینار آموزشی نانو فناوری برای حدود 150 نفر از دانش آموزان روستاها و مناطق محروم استان که در طرح آموزشی جهادی امید حضور دارند برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار