کد خبر: 828505
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
نایب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:
نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: باتوجه به نشست‌های مشترکی که با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه و آذربایجان در اردبیل انجام شده سرمایه‌گذاران خارجی در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند.
به گزارش جوان آنلاین از اردبیل، بهروز پورسلیمان در دیدار با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه در اردبیل اظهار داشت: در حال‌حاضر رایزنی‌های خوبی بین مسئولان استان اردبیل با کشورهای آذربایجان،‌ روسیه و ترکیه انجام شده و با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم سرمایه‌گذاران خارجی در استان اردبیل در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کشور ترکیه با استان اردبیل تفاهم و مشابهات مثبت زیادی در بخش‌های گردشگری،‌ اقتصادی و کشاورزی دارد، افزود: در این زمینه نشست‌های مشترک و تخصصی تجار و سرمایه‌گذاران اردبیلی با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه انجام شده و این نشست‌ها تاکنون بسیار موفقیت‌آمیز بوده و در آینده شاهد دستاوردهای زیادی در بخش‌های گردشگری دو منطقه خواهیم بود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل از آمادگی سرمایه‌گذاران کشور ترکیه برای سرمایه‌گذاری در بخش ژئوترمال و ایجاد هتل‌های 5 ستاره در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: اتاق بازرگانی اردبیل نیز حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از این سرمایه‌گذاران دارد تا بتوانیم استان اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

پورسلیمان بیان کرد: اتاق بازرگانی اردبیل برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری خارجی دراردبیل اقدامات بسیار خوبی انجام داده به طوری که امسال علاه بر اینکه سرمایه‌گذاران اردبیل در کشورهای خارجی از جمله آذربایجان و روسیه حضور یافتند کشورهای ترکیه و آذربایجان نیز برای امضای تفاهم‌نامه و رایزنی‌ها به اردبیل سفر کردند که این سفر دستاوردهای بسیار خوبی را برای استان اردبیل داشته است.

وی بیان کرد: استان اردبیل باتوجه به ظرفیت‌های اساسی که در بخش اقتصادی و کشاورزی دارد می‌تواند تفاهمات خوبی با کشور ترکیه داشته باشد و در این زمینه صادرات کالا و محصولات کشاورزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر